Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Public relations - Black Sam

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
7 (5 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
3
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8389355000
liczba stron
210
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Omówione zagadnienia : strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawiązywanie kontaktów, metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne, tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego...

Omówione zagadnienia : strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawiązywanie kontaktów, metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne, tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku, działania międzynarodowe, praca w sieci, komunikacja niewerbalna, perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (10)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 64
Krzysztof | 2015-12-12
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 06 grudnia 2015

Mogę spokojnie powiedzieć, że książka jest bardzo dobra.
W sam raz na początek przygody z tematem.

Trochę się obawiałem nadmiaru akademickiej teorii, ale autor mile mnie zaskoczył. Już po kilku stronach dostajemy serię przykładów zastosowania konkretnych działań Public Relation w praktyce.

I tak już jest przez całą książkę - teoria przeplata się z praktyką.

Dowiadujemy się czym jest Public Relations, jaki wpływa ma (lub powinno mięć) na zarządzanie firmą, czym się różni od marketingu, jakie korzyści przynosi dla firmy i dlaczego warto inwestować w ten obszar.

Jedyne co było na mały minus, to pewien niedosyt, których odczuwałem czytając opisy konkretnych przypadków działań Public Relations. Fajnie byłoby móc poznać alternatywne drogi jakie były rozważane podczas planowania danej strategii, a nie tylko krótki opis wdrożenia i osiągnięte efekty.

Ale takie rzeczy to już chyba tylko w praktyce, a nie z książek :)

Polecam.

książek: 77
Iwona_Martyna | 2015-09-05
Na półkach: Media/ PR, Przeczytane
książek: 552
lfc_1892 | 2013-10-31
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: grudzień 2010
książek: 188
Alajna | 2013-07-25
Na półkach: Przeczytane
książek: 161
Jacek Lipski | 2011-06-11
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2006 rok
książek: 1329
Enzymopatia | 2016-04-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 104
rashomon | 2015-01-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 218
Tomek | 2013-12-08
Na półkach: Przeczytane
książek: 481
Zora | 2013-08-15
Na półkach: Przeczytane
książek: 122
Beata Modlińska | 2011-03-24
Na półkach: Przeczytane
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd