Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Klienci.com Jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla I

Wydawnictwo: IFC Press Sp. z o.o.
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8391351920
liczba stron
450
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Wszystko zaczyna się od klientów. Książka Klienci.com naszpikowana jest przykładami, w jaki sposób zarówno firmy giganci z listy Fortune 500, jak i mniejsze przedsiębiorstwa podjęły inicjatywy handlu elektronicznego, które pomogły im pozostawić konkurencję daleko w tyle. Oto niektóre z nich:National Semiconductor poczynił ogromne, korzystne zmiany w wyniku finansowym firmy dzięki skierowaniu...

Wszystko zaczyna się od klientów. Książka Klienci.com naszpikowana jest przykładami, w jaki sposób zarówno firmy giganci z listy Fortune 500, jak i mniejsze przedsiębiorstwa podjęły inicjatywy handlu elektronicznego, które pomogły im pozostawić konkurencję daleko w tyle. Oto niektóre z nich:National Semiconductor poczynił ogromne, korzystne zmiany w wyniku finansowym firmy dzięki skierowaniu swojej oferty do właściwych klientów (nie zawsze tych, którzy podejmowali ostateczną decyzję o zakupie) poprzez firmową witrynę internetową. Hertz skoordynował swoją strategię handlu elektronicznego z całością swojej działalności, dzięki czemu na łeb na szyję bije konkurencję w zakresie posiadania wiedzy o wszystkich doświadczeniach klienta związanych z firmą. National Science Foundation usprawniła swoje procesy poprzez zaangażowanie wszystkich współpracowników w rozwój sieciowej strategii firmy. iPrint przekształcił firmę dzięki wykorzystaniu Sieci do samoobsługi klientów w zakresie projektowania produktów końcowych zgodnych z ich wyobrażeniem. Boeing w taki sposób zaprojektował swoją witrynę WWW, by pomóc klientom skuteczniej wykonywać swoją pracę. Dow Jones zapewnił zindywidualizowane usługi dzięki elektronicznej wersji The Wall Street Journal, dowodząc, że klienci zapłacą za wartościowe informacje w Internecie. Omawiane przykłady takich firm jak: American Airlines, Amazon.com, Babson College, Bell Atlantic, Dell Computer, PhotoDisc, General Motors oraz Cisco Sysems czynią z książki Klienci.com wyjątkowo bogate źródło pomysłów oraz informacji. Dzięki tej książce dowiesz się: Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektronicznego? Co decyduje o sukcesie w realizacji strategii e-handlu? Jak liderzy rynku przekształcili swoje procesy biznesowe i czerpią teraz z tego korzyści. O autorze Patricia Seybold

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 9197
Chaoticreader | 2016-04-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 495
Adam | 2014-01-21
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 308
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd