Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach, Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny

Wydawnictwo: Helion
8 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
2
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Defensive Design for the Web: How to improve error messages, help, forms, and other crisis points
data wydania
ISBN
83-7361-934-8
liczba stron
254
język
polski
dodał
KoZa

Dowiedz się, jak projektować witryny WWW, których goście będą czuć się jak w domu: - Odpowiednio zaprojektuj formularze i elementy nawigacyjne. - Uprość do maksimum proces wyszukiwania informacji na stronie. - Zredaguj czytelne komunikaty i instrukcje. Każdy z nas z pewnością odwiedził kiedyś witrynę, w której nawigacja była koszmarem, znalezienie potrzebnej informacji graniczyło z cudem, a...

Dowiedz się, jak projektować witryny WWW, których goście będą czuć się jak w domu:
- Odpowiednio zaprojektuj formularze i elementy nawigacyjne.
- Uprość do maksimum proces wyszukiwania informacji na stronie.
- Zredaguj czytelne komunikaty i instrukcje.

Każdy z nas z pewnością odwiedził kiedyś witrynę, w której nawigacja była koszmarem, znalezienie potrzebnej informacji graniczyło z cudem, a wypełnienie formularza przypominało wypełnianie papierów w urzędach. Nieśmiertelny "Błąd 404" nabiera już znaczenia symbolicznego, jak paragraf 22. Co więc zrobić, aby nie powielić tych błędów podczas projektowania własnej witryny? Odpowiedź wydaje się prosta - unikać tego, co irytuje nas na innych stronach. Jednak zaprojektowanie witryny WWW, która będzie przyjazna dla użytkownika, okazuje się zdecydowanie trudniejsze.

Jeśli stoisz przed takim wyzwaniem, sięgnij po książkę "Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach. Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny". Znajdziesz w niej informacje, dzięki którym tworzona przez Ciebie witryna WWW będzie czytelna i łatwa w nawigacji. Czytając tę książkę, nauczysz się tworzyć łatwo zrozumiałe dla każdego komunikaty o błędach, funkcjonalne i odpowiednio działające mechanizmy wyszukiwawcze, a dla osób, które mimo to zabłądzą na Twojej witrynie - przejrzyste instrukcje.

Zasady projektowania defensywnego:
- Tworzenie czytelnych komunikatów o błędach.
- Pisanie zrozumiałych instrukcji.
- Projektowanie odpowiednio działających formularzy.
- Upraszczanie działania mechanizmów nawigacyjnych.
- Mechanizmy wyszukiwawcze.
Jeśli zależy Ci na satysfakcji i wygodzie klientów odwiedzających Twoją witrynę, ta książka jest Twoją lekturą obowiązkową.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (8)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 94
Krzysztof Safjanowski | 2013-08-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2010 rok
książek: 144
Ewa | 2012-01-31
Na półkach: Przeczytane, UX.
Przeczytana: 05 lutego 2012
książek: 614
książek: 318
OstraKosa | 2016-02-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1909
DigitalNord | 2015-12-01
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 88
makherje | 2015-10-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 41
doris | 2013-10-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1596
Ktrzn Jnt | 2013-01-13
Na półkach: Web, Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd