Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Okładka książki Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Moi Ali Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
480 str. 8 godz. 0 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Practical Marketing and Public Relations for the Small Business
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2009-01-01
Liczba stron:
480
Czas czytania
8 godz. 0 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324618729
Tłumacz:
Tomasz Rzychoń
Średnia ocen

                6,7 6,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Chaos - Zarządzanie i marketing w erze turbulencji John A. Caslione, Philip Kotler
Ocena 7,4
Chaos - Zarząd... John A. Caslione, P...
Okładka książki NLP. Studium struktury subiektywnych doświadczeń Richard Bandler, Robert Dilts, John Grinder
Ocena 6,4
NLP. Studium s... Richard Bandler, Ro...
Okładka książki Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza Pat Fallon, Fred Senn
Ocena 8,1
Siła kreacji w... Pat Fallon, Fred Se...

Oceny

Średnia ocen
6,7 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
2
2

Na półkach: ,

Książka przystępnie i przejrzyście napisana dla osób pragnących się wdrożyć w świat marketingu w firmie. Proste przykłady, dużo wskazówek i porad. Polecam !

Książka przystępnie i przejrzyście napisana dla osób pragnących się wdrożyć w świat marketingu w firmie. Proste przykłady, dużo wskazówek i porad. Polecam !

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    16
  • Przeczytane
    14
  • Posiadam
    6
  • Chcę w prezencie
    1
  • Na naszym regale
    1
  • Biznes, PR & marketing - posiadam
    1
  • Marketing & Sales
    1
  • Marketing/Zarządzanie/PR
    1
  • Pracownia
    1
  • Ważne
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane


Podobne książki

Przeczytaj także