Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion
- Wydawnictwo:
- Pearson
- Data wydania:
- 2017-02-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-02-01
- Liczba stron:
- 264
- Czas czytania
- 4 godz. 24 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9781292134604
- Tagi:
- marketing online web psychology
With the majority of commercial transaction now happening online, companies of all shapes and sizes face an unprecedented level of competition to win over and retain new business.
In this second edition of Webs of Influence, Nathalie Nahai brings together the latest insights from the world of psychology, neuroscience and behavioural economics to explain the underlying dynamics and motivations behind consumer behaviour.
This book will show you how to apply specific principles to improve your marketing, products and websites, enabling you to engage with your customers in a more meaningful way.
"Applying the latest in thinking in psychology, sociology, business, design and more, this book is essential reading for anyone who works on the web."
Jamie Bartlett
Author of The Dark Net
"Nathalie Nahai is the most intelligent contemporary writer on technology matters. This new edition is even better and will turn every reader into an expert: a phenomenal book!"
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology at University College London and Columbia University, CEO of Hogan Assessments
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 43
- 9
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE