Monetizing Innovation: How Smart Companies Design the Product Around the Price

Okładka książki Monetizing Innovation: How Smart Companies Design the Product Around the Price Madhavan Ramanujam, Georg Tacke
Okładka książki Monetizing Innovation: How Smart Companies Design the Product Around the Price
Madhavan RamanujamGeorg Tacke Wydawnictwo: Wiley biznes, finanse
256 str. 4 godz. 16 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wiley
Data wydania:
2016-06-01
Data 1. wydania:
2016-06-01
Liczba stron:
256
Czas czytania
4 godz. 16 min.
Język:
angielski
ISBN:
9781119240860
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Monetyzacja Innowacji. Jak projektować i wyceniać produkty i usługi, za które klienci chętnie zapłacą wyższą cenę? Madhavan Ramanujam, Georg Tacke
Ocena 0,0
Monetyzacja In... Madhavan Ramanujam,...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
399
108

Na półkach:

Książka przedstawia usystematyzowaną metodę wytwarzania innowacji, tak aby odniosły one sukces rynkowy.
Dobra pozycja dla każdego menadżera produktu i zarządu.
Na plus dużo przykładów z życia różnych firm.
Jak dla mnie za dużo w niej tylko powtórzeń i podsumowań.

Książka przedstawia usystematyzowaną metodę wytwarzania innowacji, tak aby odniosły one sukces rynkowy.
Dobra pozycja dla każdego menadżera produktu i zarządu.
Na plus dużo przykładów z życia różnych firm.
Jak dla mnie za dużo w niej tylko powtórzeń i podsumowań.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    8
  • Przeczytane
    3
  • Branżowe
    1
  • 2023
    1
  • Product & Praca
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także