Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Silne marki osobiste zmieniają świat

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
7 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788363566746
liczba stron
266
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
SłowaiMyśli

Ta książka to początek drogi. Pozwoli Ci zrobić pierwszy, najważniejszy krok w stronę Twojej silnej marki osobistej. Krok – bo budowanie marki osobistej to niezwykle fascynujący i nieustający proces. Inspirującej lektury! Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest...

Ta książka to początek drogi. Pozwoli Ci zrobić pierwszy, najważniejszy krok w stronę Twojej silnej marki osobistej. Krok – bo budowanie marki osobistej to niezwykle fascynujący i nieustający proces.
Inspirującej lektury!

Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka czy sklepikarz? A Ty? Czy Ty jesteś silną marką osobistą?

Sława to skutek uboczny budowania marki, bogactwo wcale nie musi być jego składnikiem. Marka osobista to zdecydowanie więcej niż wizerunek. Ale podobnie jak wizerunek, markę masz i Ty. Co zrobić, by była to SILNA MARKA OSOBISTA?

Czytając książkę, dowiesz się:
- dlaczego świadome budowanie marki osobistej to dziś konieczność,
- czym różni się budowanie marki osobistej od personal brandingu czy kreowania wizerunku,
- jakie są najważniejsze pytania, na które musi odpowiedzieć każda marka,
- co ma góra lodowa do budowania Twojej marki osobistej,
- jak mówić o sobie, by angażować odbiorcę,
- gdzie szukać źródła siły Twojej marki,
- gdzie szukać narzędzi, które pomogą Ci ją skutecznie komunikować,
- jakie równanie zapewnia stabilny sukces markom osobistym?

 

źródło opisu: http://www.slowaimysli.pl/index.php/marketing/siln...(?)

źródło okładki: http://www.slowaimysli.pl/index.php/marketing/siln...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 179
Krzysztof Rynkiewicz | 2017-07-26
Na półkach: Przeczytane
książek: 40
Magda | 2017-05-26
Na półkach: Przeczytane
książek: 371
ultimate | 2017-02-20
Na półkach: Przeczytane
książek: 314
Ania8765 | 2017-06-18
książek: 3138
Andrzej Chojnacki | 2017-06-08
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 85
roberrrtto | 2017-03-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1573
Enzymopatia | 2017-01-27
Na półkach: Teraz czytam, Posiadam
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd