Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing lojalnościowy

Wydawnictwo: Akademia Sukcesu HDT Consulting
7 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788391973271
liczba stron
348
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Jak zdobyć lojalność klientów? Jeśli do tej pory musiałeś z trudem odpierać ataki cenowe swoich konkurentów, albo jesteś zmuszony sprzedawać po cenach ledwo pokrywających koszty, to mamy dla Ciebie dobrą nowinę: po wdrożeniu strategii marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing) sprawa cen nie będzie Ci już spędzała snu z powiek.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (8)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 882
kaśka | 2011-07-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 1540
Enzymopatia | 2016-05-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9669
Chaoticreader | 2016-04-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 97
pir-ania | 2015-11-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 130
Lemanoo | 2014-02-06
Na półkach: Chcę przeczytać, MLM
książek: 103
Lidia | 2011-09-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 700
davinczi | 2011-08-25
książek: 764
Femme | 2011-08-24
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd