Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328313590
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów
społecznościowych!
* Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
* Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
* Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się
pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno
w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca
sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują
drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne
informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna.
Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają
tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas
poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek. Zadanie
kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką
stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrickpokazują w
niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy
zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego
pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki.
Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania
fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji,
optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji
mediów społecznościowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik
przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom
możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla
profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
* Jak zoptymalizować swój profil
* Jak nakarmić Postowego Potwora
* Jak udoskonalić posty
* Jak odpowiadać na komentarze
* Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
* Jak zgromadzić więcej czytelników
* Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
* Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
* Jak poprowadzić czat na Twitterze
* Jak nie wyjść na dyletanta
* Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
* Jak złożyć wszystko w całość
Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 59
- 26
- 8
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Dodaj cytat
Opinia
"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" Gaya Kawasaki, o sztuce autoprezentacji w mediach społecznościowych - to przecież trzeba przeczytać ;) A nuż się czegoś nauczę. Generalnie do wszelakich poradników to ja niestety podchodzę trochę jak pies do jeża. Trochę w nie powątpiewam. Ale na pewno wolę książki, od jakichś internetowych kursów, organizowanych przez samozwańczych specjalistów. Guy Kawasaki akurat na swojej robocie się zna, chociażby dlatego, że przez lata pracował dla Appla, zatem czemu nie powiedzieć sprawdzam.
Przyznam się szczerze, że moja pierwsza lektura tej książki była stanowczo zbyt powierzchowna. Jest tam kilka wątków, którym chciałabym się jeszcze raz z należytą uwagą przyjrzeć. Niestety tylko kilka, bo książka moim zdaniem przede wszystkim kierowana jest do odbiorcy amerykańskiego, i część wątków trzeba sobie po prostu przetłumaczyć na polskie realia. Jednak książka ta według mnie jest takim zgrabnym kompedium wiedzy o budowaniu własnej marki w mediach społecznościowych. Pewnie, czasem autor mówi o oczywistych oczywistościach i automatycznie chciałoby się przeskoczyć o kilka stron. Jednak wciąż, jeżeli ten temat Cię interesuje, sięgaj śmiało. Za tą książką przemawia jeszcze fakt, że jest ona bardzo ładnie wydana. W ogóle nie przypomina podręcznika do marketingu. Zgrabny format, sztywna oprawa, wszyta tasiemka jako zakładka działają bardzo na plus.
"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" Gaya Kawasaki, o sztuce autoprezentacji w mediach społecznościowych - to przecież trzeba przeczytać ;) A nuż się czegoś nauczę. Generalnie do wszelakich poradników to ja niestety podchodzę trochę jak pies do jeża. Trochę w nie powątpiewam. Ale na pewno wolę książki, od jakichś internetowych kursów, organizowanych przez samozwańczych...
więcej Pokaż mimo to