Marketing. Wprowadzenie

Okładka książki Marketing. Wprowadzenie Gary Armstrong, Philip Kotler
Okładka książki Marketing. Wprowadzenie
Gary ArmstrongPhilip Kotler Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska biznes, finanse
828 str. 13 godz. 48 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Marketing. An introduction
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer Polska
Data wydania:
2012-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-01-01
Liczba stron:
828
Czas czytania
13 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788326434907
Tłumacz:
Dorota Wąsik
Tagi:
Marketing
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 7,1
Marketing 5.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki HBRs 10 Must Reads on Sales Philip Kotler, Andris Zoltners
Ocena 7,0
HBRs 10 Must R... Philip Kotler, Andr...
Okładka książki Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 5,3
Marketing 3.0.... Hermawan Kartajaya,...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    42
  • Przeczytane
    7
  • Marketing
    3
  • Marketing
    3
  • Teraz czytam
    2
  • Posiadam
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • MARKETING
    1
  • Biznes (poradniki)
    1
  • Marketing / start up
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing. Wprowadzenie


Podobne książki

Przeczytaj także