Marketing. Wprowadzenie

Tłumaczenie: Dorota Wąsik
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
7 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Marketing. An introduction
data wydania
ISBN
9788326434907
liczba stron
828
słowa kluczowe
Marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
p_zielinski

Trudno sobie wyobrazic bardziej kompetentnych autorów podrecznika wprowadzajacego do marketingu niz duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykladowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykulów publikowanych w najwazniejszych periodykach branzowych. Prowadzil badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarzadzania sprzedaza i strategii...

Trudno sobie wyobrazic bardziej kompetentnych autorów podrecznika wprowadzajacego do marketingu niz duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykladowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykulów publikowanych w najwazniejszych periodykach branzowych. Prowadzil badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarzadzania sprzedaza i strategii marketingowych. Profesor Kotler nalezy do grona najwiekszych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" zostal uznany za jednego z najbardziej wplywowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W ksiazce omówiono miedzy innymi:
- sposoby podejscia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
- tworzenie róznorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i okreslonych segmentów rynku,
- role uslug w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
- wspólczesne narzedzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udzialem klientów, internetowe kanaly wideo, spolecznosci internetowe i portale spolecznosciowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
- koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
- koncepcje marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjalisci do spraw marketingu zachecaja klientów do aktywnosci i udzielania informacji zwrotnej, ksztaltowania nowych produktów i wspóltworzenia przeslania marki,
- najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
- koncepcje marketingu zrównowazonego, polegajacego na prowadzeniu dzialan odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski uklad tresci podrecznika, jego ciekawa forma i wiele odniesien do praktyk znanych firm sa pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalaja na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.

 

źródło opisu: Wydwnictwo Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2015

źródło okładki: google

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd