Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2015-03-20
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-03-20
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328310247
- Tagi:
- marketing brand
Marka, czyli wszystko co masz
Autor tej książki napisał ją, bo prosili o to współpracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Intensywnie chłonął wiedzę studiując, czytając setki książek, uczestnicząc w dziesiątkach sympozjów, rozmawiając z wybitnymi praktykami tematu. Szefował działom marketingu i sprzedaży, tworzył i wdrażał rynkowe strategie, doradzał klientom w zakresie kreowania i prowadzenia marek. Budował od podstaw nowe brandy i rewitalizował istniejące. Odniósł na tym polu wiele sukcesów. Doszedł do jednego wniosku:
Marketing jest prosty!
Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć szybko i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyślili menedżerowie przed nami. Wystarczy sięgnąć po książkę Jacka Szczepańskiego. Pomoże ci ona zrozumieć, czym jest marka oraz zależności między nią, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii obecności marki na rynku. Innymi słowy – dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być był gotów do podejmowania decyzji. Czy będą to decyzje właściwe? To zależy już od ciebie...
Naprawdę trudne jest podejmowanie właściwych wyborów...
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 83
- 22
- 7
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Dla osób, które działają w marketingu albo chcą dowiedzieć się więcej na jego temat. Może być jednak momentami średnio zrozumiała dla osób, które nigdy nie siedziały w temacie.
Dla osób, które działają w marketingu albo chcą dowiedzieć się więcej na jego temat. Może być jednak momentami średnio zrozumiała dla osób, które nigdy nie siedziały w temacie.
Pokaż mimo tohttp://booknieci.pl/strategiczny-brand-marketing-jarek-szczepanski/
„Strategiczny brand marketing” to drugie rozszerzone wydanie oraz praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menadżerów i nie tylko. Nowe wydanie zwiera dodatek specjalny o strategiach detalistów i ich marek własnych. Jest to książka, która z pewnością ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii marki i portfela.
Marketing jest prosty?
Dotąd nie interesowało mnie pojęcie marketingu. Umiałam je wyjaśnić tylko swoimi słowami i opierając się wyłącznie na doświadczeniu. Znam chwyty marketingowe i oczywiście, że lubię popularne marki – jak większość moich znajomych. Jestem konsumentem i w wyborach produktów zazwyczaj kieruję się jakością. Tak mi się przynajmniej wydawało. Jednak, dzięki panu Jarkowi Szczepańskiemu dowiedziałam się, że na moją decyzję odnośnie wyboru, składa się wiele czynników takich jak m.in. cena, dostępność, czy użyteczność przedmiotu. Na pytanie czy marketing jest prosty, można odpowiedzieć na dwa sposoby. Tak, marketing jest prosty, jeśli patrzymy od strony właściciela firmy czy marketingowca. Wiedzą oni co z czym połączyć, żeby mieć najlepszy efekt końcowy, który skłoni klienta do zakupu. Natomiast jeśli patrzymy od strony klienta, czyli osoby, która tylko nabywa dany przedmiot, która nie ma żadnej wiedzy na temat marketingu, to oczywiście odpowiedź na to pytanie będzie przecząca...
http://booknieci.pl/strategiczny-brand-marketing-jarek-szczepanski/
więcej Pokaż mimo to„Strategiczny brand marketing” to drugie rozszerzone wydanie oraz praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menadżerów i nie tylko. Nowe wydanie zwiera dodatek specjalny o strategiach detalistów i ich marek własnych. Jest to książka, która z pewnością ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii marki...