Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
7,29 (14 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
4
7
6
6
3
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788301183608
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Neuromarketing Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu. Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor pokazuje, jak...


Neuromarketing





Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z
najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu.





Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w
marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu
konsumenta. Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego
konsumenci podejmują pewne decyzje. Pokazuje, jak stworzyć więzi
emocjonalne z klientem. Co istotne, są to wskazówki nie tylko takie,
które mogą wykorzystać duże firmy mające w ofercie znane i popularne
produkty czy usługi, ale również małe firmy oraz organizacje non-profit.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 9
Hamilton | 2019-07-09
Na półkach: Przeczytane

Większość informacji przydatnych, czyta się raz lepiej, raz gorzej.

książek: 14
PłotkaBiznesu | 2018-03-05
Na półkach: Przeczytane

Ta książka, to świetny zbiór krótko opisanych zagadnień "nowoczesnego" marketingu z elementami psychologii (a może nawet głównie psychologii). Tak czy owak byłem niejednokrotnie zdumiony prezentowanymi w tej książce możliwościami uskutecznienia sprzedaży, lokowania produktu, wywierania wpływu na klientach, o których dotychczas nie byłem świadom. Po jej przeczytaniu inaczej spoglądam na kampanie reklamowe otaczających nas marek. Pozwala ona na lepsze zrozumienie wielu psychologicznych zagadnień związanych z preferencjami klientów. Można by ją nazwać małą ściągą dla marketingowców.
Z mojego subiektywnego punktu widzenia, książka ta jednak ma małe minusy. Sama w sobie wydała mi się marketingowym chwytem skakania po krótkich ciekawostkach opisanych bardzo ogólnikowo. Takie krótkie notatki i przemyślenia autora na podstawie zebranych przez niego wyników badań naukowców. Cała książka wydaje się być zbiorem odnotowanych badań naukowych, których ogólnikowy opis każdego z nich mieści się...

książek: 285
manqu | 2017-11-06
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 06 listopada 2017

Jest to pierwsza pozycja jaką przeczytałem na temat neuromarketingu i książka bardzo dobrze wprowadza w temat. Jest przepełniona konkretnymi informacjami, popartymi badaniami lub przykładami wynikającymi z doświadczenia w pracy z klientem. Niekiedy podsuwa nawet gotowe rozwiązania, które od razu możemy wdrożyć do własnych sposobów pracy.
Jak najbardziej polecam.

książek: 64
Ajdża | 2016-09-07
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: maj 2016

Po przeczytaniu tej książki zaczęłam się interesować neuromarketingiem.
Wiele rzeczy było dla mnie zupełnym zaskoczeniem oraz w końcu uzyskałam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania w różnych zagadnieniach marketingowych.
Zyskałam też parę anegdotek do opowiedzenia znajomym. Dzięki nim mogę zabłysnąć w towarzystwie. :D
Już same tytuły rozdziałów sprawiają, że nie można się oderwać od lektury książki. Działa ten marketing.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd