Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
150 str.
2 godz. 30 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Seria:
- E-marketing
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2015-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-01-01
- Liczba stron:
- 150
- Czas czytania
- 2 godz. 30 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301181642
- Tagi:
- marketing marketing treści content marketing treści w internecie
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To ważna na polskim rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie przykłady.
To praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 144
- 113
- 26
- 7
- 5
- 4
- 3
- 3
- 2
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
Dodaj cytat
Opinia
Po tę książkę sięgnęłam, ponieważ chciałam poszerzyć swoją wiedzę z content marketingu. Te zagadnienia interesują mnie w związku z wykonywaną pracę. Na temat poradnika Barbary Stawarz czytałam wiele pochlebnych recenzji. Ja również jestem zadowolona ze sposobu przekazania wartościowych informacji. Autorka krok po krok wyjaśnia pojęcia, wskazuje przydatne narzędzia i co najważniejsze korzysta z przykładów, które pozwalają lepiej zrozumieć tematykę. Pierwszy rozdział jest dla mnie najbardziej suchy. To właśnie w nim najbardziej brakowało mi przykładów. W rezultacie wskazówki dotyczące budowania person miejscami mogły wydawać się oderwanymi od rzeczywistości, zaś same porady przypominały psychologiczne wywody... Nie każdy lubi tak skonstruowane treści, które brzmią górnolotnie, ale niekoniecznie w sposób klarowny przekładają się na rzeczywistość.
Niewątpliwie atutem omawianej książki są podsumowania. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono krótki schemat, który pozwala utrwalić sobie nowe wiadomości.
Książka niewątpliwie jest ciekawa, przeczytałam ją z przyjemnością i dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy. Pozwala ona przeanalizować nasze dotychczasowe działania, wychwycić w nich błędy i wprowadzić niezbędne zmiany. Poradnik Barbary Stawarz mogę z czystym sumieniem polecić blogerom, twórcom serwisów internetowych, sklepów oraz osobom, które zawodowo zajmują się szeroko rozumianym marketingiem.
Nie rezygnujcie z lektury po pierwszym rozdziale, który brzmi dość sztywno i górnolotnie - niczym z amerykańskich poradników psychologicznych pozwalających odnaleźć drogę do szczęścia. Kolejne rozdziały są naprawdę dobre i wartościowe.
Po tę książkę sięgnęłam, ponieważ chciałam poszerzyć swoją wiedzę z content marketingu. Te zagadnienia interesują mnie w związku z wykonywaną pracę. Na temat poradnika Barbary Stawarz czytałam wiele pochlebnych recenzji. Ja również jestem zadowolona ze sposobu przekazania wartościowych informacji. Autorka krok po krok wyjaśnia pojęcia, wskazuje przydatne narzędzia i co...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to