Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów

Okładka książki Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
Barbara Stawarz Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: E-marketing biznes, finanse
150 str. 2 godz. 30 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
E-marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2015-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-01
Liczba stron:
150
Czas czytania
2 godz. 30 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301181642
Tagi:
marketing marketing treści content marketing treści w internecie
Średnia ocen

                6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
87 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
128
127

Na półkach: ,

Po tę książkę sięgnęłam, ponieważ chciałam poszerzyć swoją wiedzę z content marketingu. Te zagadnienia interesują mnie w związku z wykonywaną pracę. Na temat poradnika Barbary Stawarz czytałam wiele pochlebnych recenzji. Ja również jestem zadowolona ze sposobu przekazania wartościowych informacji. Autorka krok po krok wyjaśnia pojęcia, wskazuje przydatne narzędzia i co najważniejsze korzysta z przykładów, które pozwalają lepiej zrozumieć tematykę. Pierwszy rozdział jest dla mnie najbardziej suchy. To właśnie w nim najbardziej brakowało mi przykładów. W rezultacie wskazówki dotyczące budowania person miejscami mogły wydawać się oderwanymi od rzeczywistości, zaś same porady przypominały psychologiczne wywody... Nie każdy lubi tak skonstruowane treści, które brzmią górnolotnie, ale niekoniecznie w sposób klarowny przekładają się na rzeczywistość.

Niewątpliwie atutem omawianej książki są podsumowania. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono krótki schemat, który pozwala utrwalić sobie nowe wiadomości.

Książka niewątpliwie jest ciekawa, przeczytałam ją z przyjemnością i dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy. Pozwala ona przeanalizować nasze dotychczasowe działania, wychwycić w nich błędy i wprowadzić niezbędne zmiany. Poradnik Barbary Stawarz mogę z czystym sumieniem polecić blogerom, twórcom serwisów internetowych, sklepów oraz osobom, które zawodowo zajmują się szeroko rozumianym marketingiem.

Nie rezygnujcie z lektury po pierwszym rozdziale, który brzmi dość sztywno i górnolotnie - niczym z amerykańskich poradników psychologicznych pozwalających odnaleźć drogę do szczęścia. Kolejne rozdziały są naprawdę dobre i wartościowe.

Po tę książkę sięgnęłam, ponieważ chciałam poszerzyć swoją wiedzę z content marketingu. Te zagadnienia interesują mnie w związku z wykonywaną pracę. Na temat poradnika Barbary Stawarz czytałam wiele pochlebnych recenzji. Ja również jestem zadowolona ze sposobu przekazania wartościowych informacji. Autorka krok po krok wyjaśnia pojęcia, wskazuje przydatne narzędzia i co...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    144
  • Przeczytane
    113
  • Posiadam
    26
  • Teraz czytam
    7
  • Marketing
    5
  • Marketing
    4
  • 2018
    3
  • Rozwój osobisty
    3
  • 2017
    2
  • Biznes
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów


Podobne książki

Przeczytaj także