Lojalność 3.0

Okładka książki Lojalność 3.0 Rajat Paharia
Okładka książki Lojalność 3.0
Rajat Paharia Wydawnictwo: Mtbiznes.pl biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Mtbiznes.pl
Data wydania:
2015-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-01
Język:
polski
ISBN:
9788377466285
Średnia ocen

7,3 7,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,3 / 10
7 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
204
42

Na półkach:

Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto chce zatrzymać klienta na dłużej, kto chce zdobyć wyznawców swojego produktu, kto chce wprowadzić jakiś powiew świeżości do swojego biznesu. Lojalność 3.0 to baza inspiracji, przykładów i analiz przypadków jak stworzyć coś co da Ci lojalnych Klientów.
To nie suchy poradnik, po przeczytaniu tej książki chce się zacząć działać od razu, bez czekania, a z głowy lecą setki pomysłów.
Oczywiście podane tu przykłady są z zagranicy, ale tak opisane, że łatwo przełożyć je na nasz rynek i mniejsze budżety.

Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto chce zatrzymać klienta na dłużej, kto chce zdobyć wyznawców swojego produktu, kto chce wprowadzić jakiś powiew świeżości do swojego biznesu. Lojalność 3.0 to baza inspiracji, przykładów i analiz przypadków jak stworzyć coś co da Ci lojalnych Klientów.
To nie suchy poradnik, po przeczytaniu tej książki chce się zacząć działać od razu, bez...

więcej Pokaż mimo to

avatar
419
391

Na półkach:

Jeśli prowadzisz biznes i interesuje Cię nowoczesne techniki budowania lojalności wśród klientów. Warto rozważyć zakup tej pozycji. Zapraszam nizej do recenzji.



http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/2015/03/lojalnosc-30-15/

Jeśli prowadzisz biznes i interesuje Cię nowoczesne techniki budowania lojalności wśród klientów. Warto rozważyć zakup tej pozycji. Zapraszam nizej do recenzji.



http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/2015/03/lojalnosc-30-15/

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    23
  • Przeczytane
    11
  • Biznes
    3
  • Posiadam
    2
  • Ekonomia
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Grywalizacja
    1
  • 2018
    1
  • Przywództwo
    1
  • Zespół
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Lojalność 3.0


Podobne książki

Przeczytaj także