Lojalność 3.0
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Mtbiznes.pl
- Data wydania:
- 2015-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-01-01
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377466285
Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. A mimo to każdego roku wydaje się na nie miliardy, choć skazane są na porażkę. Jak się okazuje, owe programy wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Jak tylko pojawia się lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta. Czy możemy go za to winić?
Bunchball, firma pionierska i innowacyjna w obszarze grywalizacji, jest lata świetlne dalej w swoim rozumieniu lojalności i wykorzystania jej do rozwijania oraz zwiększania zysków. Skupiając się nie tylko na klientach, ale również na pracownikach i partnerach, Bunchball wykorzystuje ekonomię behawioralną, potęgę danych, media społecznościowe oraz grywalizację, aby zbudować trwałą lojalność każdej jednostki, od której zależy sukces przedsiębiorstwa.
W książce „Lojalność 3.0” założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.
Lojalność 3.0 uzbroi Cię w niezbędną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego, dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 23
- 11
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto chce zatrzymać klienta na dłużej, kto chce zdobyć wyznawców swojego produktu, kto chce wprowadzić jakiś powiew świeżości do swojego biznesu. Lojalność 3.0 to baza inspiracji, przykładów i analiz przypadków jak stworzyć coś co da Ci lojalnych Klientów.
To nie suchy poradnik, po przeczytaniu tej książki chce się zacząć działać od razu, bez czekania, a z głowy lecą setki pomysłów.
Oczywiście podane tu przykłady są z zagranicy, ale tak opisane, że łatwo przełożyć je na nasz rynek i mniejsze budżety.
Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto chce zatrzymać klienta na dłużej, kto chce zdobyć wyznawców swojego produktu, kto chce wprowadzić jakiś powiew świeżości do swojego biznesu. Lojalność 3.0 to baza inspiracji, przykładów i analiz przypadków jak stworzyć coś co da Ci lojalnych Klientów.
więcej Pokaż mimo toTo nie suchy poradnik, po przeczytaniu tej książki chce się zacząć działać od razu, bez...
Jeśli prowadzisz biznes i interesuje Cię nowoczesne techniki budowania lojalności wśród klientów. Warto rozważyć zakup tej pozycji. Zapraszam nizej do recenzji.
http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/2015/03/lojalnosc-30-15/
Jeśli prowadzisz biznes i interesuje Cię nowoczesne techniki budowania lojalności wśród klientów. Warto rozważyć zakup tej pozycji. Zapraszam nizej do recenzji.
Pokaż mimo tohttp://wojownikpokoju.pl/pl/blog/2015/03/lojalnosc-30-15/