Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Okładka książki Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania Lechosław Garbarski
Okładka książki Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Lechosław Garbarski Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania:
2010-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-01-01
Język:
polski
ISBN:
9788320819571
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing - Koncepcja skutecznych działań Lechosław Garbarski, praca zbiorowa
Ocena 6,5
Marketing - Ko... Lechosław Garbarski...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    4
  • NP Ekonomia
    1
  • 2 Posiadam
    1
  • 2.2 NP
    1
  • Business
    1
  • Przeczytane
    1
  • Czekają w kolejce
    1
  • NP Ekonomia - Zarządzanie
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania


Podobne książki

Przeczytaj także