Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

Okładka książki Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Michael E. Gerber Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
208 str. 3 godz. 28 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2007-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2005-03-27
Liczba stron:
208
Czas czytania
3 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
9788388970887
Średnia ocen

                7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
459 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
288
173

Na półkach:

Bardzo dobra książka. W wielu miejscach pozwala spojrzeć na biznes w zupełnie nowy sposób.

Osobiście wyniosłem z niej głównie patrzenie na firmę w bardziej holistyczny sposób - jak powiedziałby Gerber - jak na "potencjalną franczyzę".

Pracuj nad firmą, nie produktem. Patrz na firmę jak na produkt. Jak na coś, co ktoś chciałby kupić. Jak na franczyzę. Ten sposób myślenia pozwala zawrzeć wszystkie istotne elementy biznesu w jednym punkcie.

Istotne jest też rozróżnienie na przedsiębiorcę, managera i specjalistę technicznego. Autor podkreśla, że nie wystarczy być w czymś świetnym, żeby odnieść sukces w biznesie. Żeby to zrobić trzeba być dobrym w robieniu biznesu, czyli trzeba być przedsiębiorcą - patrzeć całościowo.

Książka zdecydowanie warta polecenia. Wpływa na najbardziej ogólne przekonania i stawia na głębokie zrozumienie fundamentów biznesu.

Bardzo dobra książka. W wielu miejscach pozwala spojrzeć na biznes w zupełnie nowy sposób.

Osobiście wyniosłem z niej głównie patrzenie na firmę w bardziej holistyczny sposób - jak powiedziałby Gerber - jak na "potencjalną franczyzę".

Pracuj nad firmą, nie produktem. Patrz na firmę jak na produkt. Jak na coś, co ktoś chciałby kupić. Jak na franczyzę. Ten sposób myślenia...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1 387
  • Przeczytane
    560
  • Posiadam
    110
  • Teraz czytam
    52
  • Biznes
    37
  • Chcę w prezencie
    16
  • Do kupienia
    6
  • Audiobook
    6
  • Biznes, finanse
    5
  • 2023
    5

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także