Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
208 str.
3 godz. 28 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2007-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2005-03-27
- Liczba stron:
- 208
- Czas czytania
- 3 godz. 28 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788388970887
Patronat: Manager MagazinPierwszy na świecie guru małych przedsiębiorcówMit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Mic
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 1 387
- 560
- 110
- 52
- 37
- 16
- 6
- 6
- 5
- 5
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Dodaj cytat
Opinia
Bardzo dobra książka. W wielu miejscach pozwala spojrzeć na biznes w zupełnie nowy sposób.
Osobiście wyniosłem z niej głównie patrzenie na firmę w bardziej holistyczny sposób - jak powiedziałby Gerber - jak na "potencjalną franczyzę".
Pracuj nad firmą, nie produktem. Patrz na firmę jak na produkt. Jak na coś, co ktoś chciałby kupić. Jak na franczyzę. Ten sposób myślenia pozwala zawrzeć wszystkie istotne elementy biznesu w jednym punkcie.
Istotne jest też rozróżnienie na przedsiębiorcę, managera i specjalistę technicznego. Autor podkreśla, że nie wystarczy być w czymś świetnym, żeby odnieść sukces w biznesie. Żeby to zrobić trzeba być dobrym w robieniu biznesu, czyli trzeba być przedsiębiorcą - patrzeć całościowo.
Książka zdecydowanie warta polecenia. Wpływa na najbardziej ogólne przekonania i stawia na głębokie zrozumienie fundamentów biznesu.
Bardzo dobra książka. W wielu miejscach pozwala spojrzeć na biznes w zupełnie nowy sposób.
więcej Pokaż mimo toOsobiście wyniosłem z niej głównie patrzenie na firmę w bardziej holistyczny sposób - jak powiedziałby Gerber - jak na "potencjalną franczyzę".
Pracuj nad firmą, nie produktem. Patrz na firmę jak na produkt. Jak na coś, co ktoś chciałby kupić. Jak na franczyzę. Ten sposób myślenia...