Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. W książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (10)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 210
powiedz | 2011-10-10
Na półkach: Przeczytane, Podręczniki
książek: 507
AgnieszkaWu | 2010-09-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2010 rok
książek: 652
Mariusz Protaczyk | 2016-01-08
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 0
| 2015-01-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 351
Marcinkon | 2015-01-04
Na półkach: Chcę przeczytać, Business
książek: 252
PARN | 2014-06-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2129
Dorota_1988 | 2014-02-10
książek: 2118
JoAnna | 2014-01-08
książek: 764
Femme | 2011-08-09
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 878
Michał | 2011-05-31
Na półkach: Przeczytane
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd