Opinie użytkownika
Po raz pierwszy ten napis na książce "𝗔𝘂𝘁𝗼𝗿𝗸𝗮 #𝟭 𝗻𝗮 𝗹𝗶ś𝗰𝗶𝗲 𝗡𝗘𝗪 𝗬𝗢𝗥𝗞 𝗧𝗜𝗠𝗘𝗦𝗔" nabrał dla mnie większego znaczenia!
Już od pierwszych stron przepadłam. A wiecie, że zazwyczaj książka tak porządnie zaczyna wciągać dopiero później.
Być może dobrym zabiegiem było niecertolenie się przez autorkę w przedstawianie postaci i świata, tylko od razu wrzuca nas w wir intryg, akcji i...
Ta książka skradła moje serduszko. 🥹❤️
Nie spodziewałam się czegoś lepszego od ,,Tam, gdzie las spotyka się z niebem" (choć to była dobra książka), a jednak dostałam coś znacznie cudowniejszego, piękniejszego i chwytającego za serce. 🌿🥀
Totalnie trafiła w moje gusta, zawierała wszystko, co lubię; naturę, więzi, odnajdywanie siebie, miłość i podróż. 🏕
Trochę przypominała...
Tak niewiele spodziewałam się po ,,Spodochronach". Sądziłam, że będzie to prosta i relaksująca młodzieżówka, a okazało się, że pocharałata mnie psychicznie (zwłaszcza w drugiej połowie).🥺
Zacznę od tego, że zazwyczaj drażni mnie zachowanie nastolatek w książkach, a tutaj polubiłam się z obieba bohaterkami, choć nie były idealne. Autorka stworzyła dwie bardzo wyraziste...
Tak ogromnego zawodu jak przy książce ,,𝑆́𝑤𝑖𝑎𝑡ł𝑜, 𝑘𝑡𝑜́𝑟𝑒𝑔𝑜 𝑛𝑖𝑒 𝑤𝑖𝑑𝑎𝑐́" dawno nie miałam. 😟
Zaskoczeni? Ja również. Miałam tak wielkie nadzieje na to, że będzie to dobra literatura, że się nie zawiodę, że historia mnie poruszy, a cytatom nie będzie końca. Niestety nic z tego. Wręcz nie mogę uwierzyć, że to ten sam autor, który napisał ,,𝑀𝑖𝑎𝑠𝑡𝑜 𝑤 𝑐ℎ𝑚𝑢𝑟𝑎𝑐ℎ", ☁️ które...
Ta książka dosłownie poprawiła mi humor na 3 dni. Nie miałam przyjemności zapoznać się z tą autorką wcześniej (już żałuję i planuję sięgnąć po inne tytuły) jednak cieszę się, że na nią trafiłam.
Absolutnie się nie dziwię, że jest to jeden z najlepszych romansów i został oceniony na 4.37⭐️ przez ponad 100 tys. użytkowników na Goodreads.
Ta historia jest pełna humoru,...
"Czego pragną kobiety?" - tego dociekał Freud. 🤔
Psychoterapeutka - autorka tej książki, przeprowadziła ogrom rozmów z kobietami i postanowiła poprzez napisanie ,,Głosu kobiecej duszy" pokazać nam, że każda z kobiet ma inną wewnętrzną potrzebę, która może uleczyć duszę. 💭
Sięgając po ten tytuł nie spodziewałam się tak ogromnego kalejdoskopu emocji. Przeżyłam emocjonalnie...
,,Sekret pełni księżyca" to historia starszej kobiety i jej niezwykłej relacji z dziewczyną, którą przygarnęła pod swoją opiekę. Bardzo szybko obie zauważają, że u sąsiadów coś jest nie tak. Biorą sobie za cel rozwiązanie tej zagadki.
Normalnie by mi się to nie spodobało, ale tutaj zabieg autorki, aby niczego nie ukrywać w fabule wyszedł bardzo dobrze, ponieważ historia...
Lubisz książki z motywami słowiańskimi? 🎃
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi "tak", to musisz sięgnąć po ,,Legendę Ludową".
Czeka na Ciebie fantastyczna lektura, dobry humor i nieco grozy idealnej na jesienne wieczory. 😉
Nie będę ukrywać, ale jak tylko zobaczyłam tę okładkę, wiedziałam, że mi się spodoba! Skojarzyła mi się z serią o Żniwiarzach, Pauliny Hendel, którą bardzo...
Nigdy nie sądziłam, że kupię książkę kogoś kogo oglądam na YT, ale książki Magłosi nie mogłam odpuścić. 😍
Moja przygoda z jogą zaczęła się właśnie od Jej filmików i bardzo się cieszę, że trafiłam właśnie na nią, ponieważ od razu polubiłam jogę, a zwłaszcza ciepły i przyjemny głos Gosi. 💬
,,Wystarczająco dobra" to trochę historia samej autoki, jak stała się joginką, ale...
Przeczytałam ją jeszcze zanim zaczęły pojawiać się pierwsze recenzje na IG. Googdreads mi polecił tę lekturę i trafił w 10! 🤩
Ta opowieść była po prostu przeurocza, piękna i zabawna. Przez większość książki ciągle się uśmiechałam albo chichotałam. Takich bohaterów po prostu nie da się nie lubić, zwłaszcza Lucka i Gnomkę, czy nawet realistę i perfekcjonistę Linusa Bakera....
Fantastyczna książka! Zdecydowanie częściej chciałabym na takie trafiać.
⭐️ Fenomenalna fabuła!
⭐️ Dopracowani i psychologicznie rozbudowani bohaterowie.
⭐️ Lata 30 XX w. Plantacja trzciny cukrowej w Brazylii, Los Angeles w Złotej Erze Hollywood i Rio de Janeiro. ❤️
⭐️ Historia życia dwóch kobiet, z różnych środowisk, które stały się przyjaciółkami.
⭐️ Dylematy psychiczne,...
Jestem zaskoczona, że w Polsce aż tak głośno nie mówi się o Jej książkach, chociaż są wybitne! Każda Jej opowieść niesie za sobą coś innego, coś pięknego i niepowtarzalnego.
Jej historie są sycące, czasem kontrowersyjne i chwytające za serce. 🥺
,,Wyspa zaginionych drzew" to powieść, która przeniosła mnie do Londynu drugiej dekady XXI i do Turcji, a dokładnie na wyspę na...
Szokujące rozczarowanie! 😲
Po wcześniejszych dwóch udanych lekturach rzuciłam się do czytania ,,Daisy Jones and The Six" i bardzo mocno się zaskoczyłam. Po tylu chwalebnych opiniach, nawet do głowy mi nie przyszło, że książka tej autorki może mi się nie spodobać.
A jednak...
Po pierwsze, kompletnie nie spodobała mi się forma przedstawienia historii, czyli coś ala...
Uwielbiam T. J. Reid za stworzenie tak fenomenalnej książki. 😍
Co mi się podobało w ,,Malibu płonie": ❤️🔥
》Świetni bohaterowie z wyjątkowymi charakterami. 👌 Takich postaci nie da się zapomnieć. Podczas czytania naprawdę można mieć wrażenie, że to prawdziwa historia.
》Miejsce akcji; Malibu a dokładnie to że akcja dzieje nad morzem. 🌊 Motyw surfingu, to nie jest coś co...
,,𝗠𝗶𝗮𝘀𝘁𝗼 𝘄 𝗰𝗵𝗺𝘂𝗿𝗮𝗰𝗵" ⭐️
- to książka, która już samym tytułem zapowiada, że przeżyjemy niezwykłą baśniową przygodę i choć momentami taka się wydawała, to na kartach swej powieści skrywa znacznie więcej niż historię kilku bohaterów. ⛅
Z początku nie rozumiałam dokąd autor zmierza.
Poznajemy losy kilku bohaterów z różnych czasów, a pomiędzy rozdziałami historię pewnej...
Jest to książka niemal dla każdego czytelnika! Warto po nią sięgnąć, ponieważ dzięki niej będziecie mogli w zupełnie nowy sposób spojrzeć na świat, poznać prawdziwe fakty i nie dać się złudzeniu, które serwują nam w mediach.
Autorzy nauczą cię, jak najlepiej analizować podawane nam dane i wyciągać właściwe wnioski. 👌
Świetne analizy, ciekawe statystki i wnikliwe...
Autorka świetnie zobrazowała seksualność kobiet i różnice pokoleniowe. Jest to książka dla wszystkich kobiet tych starszych i tych młodszych. W powieści znajdziecie mnóstwo ukrytych porad. Ta historia wręcz emanuje ciepłem i wsparciem dla kobiet.
Danuta Awolusi bardzo mnie zaskoczyła podejściem do tematu seksualności kobiet. 💎
Jednym z najbardziej zdumiewających faktów...
Jeżeli kiedykolwiek zapytalibyście mnie, która książka mnie totalnie zaskoczyła, to byłaby to z pewnością historia ,,Siedmiu mężów Evelyn Hugo". 😍 Tytuł zdobył swoje uznanie jak tylko pojawił się w Polsce. Zaczęły się zewsząd sypać pozytywne recenzje i zachwyty.
Nieco mnie ta popularność zniechęciła, jednak pomimo upływającego czasu jej sława nie przeminęła, tak jak nie...
Czy książka ,,Idealna" jest idealna? 🤔
Niekoniecznie. 😁
Fabuła niestety ani trochę nie wybija się oryginalnością. Ujmując krótko, jest to historia kobiety, która sama sobie jest winna, ale postanawiła z tego powodu zrujnować życie innym. 😅 Bohaterka była niesamowicie wkurzająca. Dobrze, że część rozdziałów była z perspektywy Bena.
Czy polecam? Nie wiem. 😁 Na pewno...
,𝑨𝒇𝒈𝒂𝒏́𝒔𝒌𝒂 𝑷𝒆𝒓ł𝒂" to książka, która mnie niesamowicie poruszyła, która była bardzo bolesna i trudna, albowiem los bohaterek jest bardzo okrutny.
Dwie dziewczyny żyjące w różnych okresach, obie doświadczyły okropności ze strony mężczyzn i obie musiały zmierzyć się z przeciwnościami.
Szekib i Rehima miały okazję na chwilę przeistoczyć się w chłopca i poznać smak wolności i...