Zakupy na obcasach. Sekrety kobiecych motywacji
320 str.
5 godz. 20 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Inside her pretty little head
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2012-01-18
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-01-18
- Liczba stron:
- 320
- Czas czytania
- 5 godz. 20 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301168582
- Tłumacz:
- Danuta Przepiórkowska
- Tagi:
- zakupy motywacja zachowania działania kobiety
Co pociąga kobiety i co do nich przemawia?
Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego?
Kobiety – najważniejsza grupa docelowa świata.
Czas na marketing skierowany do kobiet!
Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne.
KOBIETA myśli „całym mózgiem”.
Męskość to wrodzone systematyzowanie.
KOBIETA żyje emocjami.
Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji.
KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom.
Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet!
Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 76
- 36
- 24
- 6
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Początek niezbyt ciekawy - autorka najpierw opisuje cechy mężczyzn, dopiero potem kobiet, więc siłą rzeczy odnosi i porównuje kobiety wyznaczając wcześniej poziom mężczyzn. Zaczyna trochę od pewnych szablonów np. przy porównaniu zabaw dziecięcych: chłopcy strzelają a dziewczynki opiekują się lalkami, co powoduje od razu dosyć schematyczne ujęcie obydwu płci. Dalej niestety autorka idzie tym tropem i pisze np. że dopiero w ostatnim dwudziestoleciu obecnego przełomu wieku mężczyźni zaczęli się upiększać. A gdzie cały barok i renesans, gdy mężczyźni się pudrowali i nosili peruki?! Tak jest mniej więcej przez początkową ćwiartkę książki. Za to dalej jest już zdecydowanie ciekawiej! Środkowa część przedstawia 4 kody: altruizmu, estetyki, ładu i więzi, które są przedstawione jako obszary kobiecych motywacji przy podejmowaniu decyzji o zakupach. Końcowa część książki to bardzo merytoryczne wytyczne i podpowiedzi dla osób decyzyjnych w firmach mających wpływ na marketing i komunikację.
Najbardziej spodobała mi się środkowa część książki, która przez przykłady reklam czy kampanii pozwoliła mi trochę dojrzeć wcześniej nie dostrzegane niuanse w sposobie traktowania mnie jako klienta-kobiety. Mam nadzieję, że te 4 kody uczyniły mnie bardziej świadomym decydentem zakupowym i będę teraz uważniej wybierała poszczególne firmy i ich produkty.
Początek niezbyt ciekawy - autorka najpierw opisuje cechy mężczyzn, dopiero potem kobiet, więc siłą rzeczy odnosi i porównuje kobiety wyznaczając wcześniej poziom mężczyzn. Zaczyna trochę od pewnych szablonów np. przy porównaniu zabaw dziecięcych: chłopcy strzelają a dziewczynki opiekują się lalkami, co powoduje od razu dosyć schematyczne ujęcie obydwu płci. Dalej niestety...
więcej Pokaż mimo to