rozwiń zwiń

Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Okładka książki Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Martin Lindstrom Wydawnictwo: Znak Seria: Punkty Przełomowe nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
224 str. 3 godz. 44 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Seria:
Punkty Przełomowe
Tytuł oryginału:
Buyology
Wydawnictwo:
Znak
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2009-01-01
Liczba stron:
224
Czas czytania
3 godz. 44 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324011803
Tłumacz:
Magdalena Zielińska
Tagi:
zakupy neuromarketing konsument
Średnia ocen

                7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
259 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
189
70

Na półkach: ,

Autor w każdym rozdziale obiecuje, że już w kolejnym odkryje przed nami największe sekrety marketerów i że będzie to przełomowe odkrycie. No cóż, nie było... I to nie było ani przełomowych odkryć, ani większych zaskoczeń. Jeśli temat jest nam znany, książka zbyt wiele nowego nie wniesie do naszej wiedzy.

Mi osobiście nie podobał się też styl autora. Ciągłe powtarzanie, że wierzy w to iż wiedza zdobyta dzięki neuroobrazowaniu nie zostanie wykorzystana przeciwko konsumentom, przy czym jednoczesne wspominanie kampanii reklamowych, w których owa wiedza została wykorzystana, wzbudzało we mnie pewien dysonans. Niestety nie wierzę w zapewnienia autora i jestem przekonana iż on sam niejednokrotnie przyczynił się do tego, aby neurologia w marketingu zaszkodziła nam, konsumentom.

Autor w każdym rozdziale obiecuje, że już w kolejnym odkryje przed nami największe sekrety marketerów i że będzie to przełomowe odkrycie. No cóż, nie było... I to nie było ani przełomowych odkryć, ani większych zaskoczeń. Jeśli temat jest nam znany, książka zbyt wiele nowego nie wniesie do naszej wiedzy.

Mi osobiście nie podobał się też styl autora. Ciągłe powtarzanie, że...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    432
  • Przeczytane
    334
  • Posiadam
    76
  • Teraz czytam
    18
  • Chcę w prezencie
    14
  • Ulubione
    11
  • Psychologia
    6
  • 2014
    5
  • Kindle
    4
  • 2013
    3

Cytaty

Więcej
Martin Lindstrom Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także