Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Seria:
- Punkty Przełomowe
- Tytuł oryginału:
- Buyology
- Wydawnictwo:
- Znak
- Data wydania:
- 2009-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2009-01-01
- Liczba stron:
- 224
- Czas czytania
- 3 godz. 44 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324011803
- Tłumacz:
- Magdalena Zielińska
- Tagi:
- zakupy neuromarketing konsument
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.
Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 432
- 334
- 76
- 18
- 14
- 11
- 6
- 5
- 4
- 3
Cytaty
Mózg emocjonalny pragnie wyczyścić kartę kredytową, choś mózg racjonalny wie, że powinniśmy odkładać na emeryturę .
Opinia
Autor w każdym rozdziale obiecuje, że już w kolejnym odkryje przed nami największe sekrety marketerów i że będzie to przełomowe odkrycie. No cóż, nie było... I to nie było ani przełomowych odkryć, ani większych zaskoczeń. Jeśli temat jest nam znany, książka zbyt wiele nowego nie wniesie do naszej wiedzy.
Mi osobiście nie podobał się też styl autora. Ciągłe powtarzanie, że wierzy w to iż wiedza zdobyta dzięki neuroobrazowaniu nie zostanie wykorzystana przeciwko konsumentom, przy czym jednoczesne wspominanie kampanii reklamowych, w których owa wiedza została wykorzystana, wzbudzało we mnie pewien dysonans. Niestety nie wierzę w zapewnienia autora i jestem przekonana iż on sam niejednokrotnie przyczynił się do tego, aby neurologia w marketingu zaszkodziła nam, konsumentom.
Autor w każdym rozdziale obiecuje, że już w kolejnym odkryje przed nami największe sekrety marketerów i że będzie to przełomowe odkrycie. No cóż, nie było... I to nie było ani przełomowych odkryć, ani większych zaskoczeń. Jeśli temat jest nam znany, książka zbyt wiele nowego nie wniesie do naszej wiedzy.
więcej Pokaż mimo toMi osobiście nie podobał się też styl autora. Ciągłe powtarzanie, że...