rozwiń zwiń

Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.

Okładka książki Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.
Brent AdamsonDixon Matthew Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
272 str. 4 godz. 32 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2016-03-10
Data 1. wyd. pol.:
2016-03-10
Liczba stron:
272
Czas czytania
4 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328317901
Tłumacz:
Joanna Sugiero
Średnia ocen

                5,4 5,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Optymalizacja obsługi klienta. Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność. Rick DeLisi, Dixon Matthew, Nick Toman
Ocena 7,0
Optymalizacja ... Rick DeLisi, Dixon ...
Okładka książki The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation Brent Adamson, Dixon Matthew
Ocena 8,0
The Challenger... Brent Adamson, Dixo...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...

Oceny

Średnia ocen
5,4 / 10
12 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
419
391

Na półkach:

Pozycja moim zdaniem jest akademickim gniotem, który idealnie podpasuje wszelkiej maści teoretykom. Autor napisał książkę chcąc sprzedać swój produkt korporacją. Książka zaczyna się od dwóch kłamstw. Po pierwsze autorzy rozpoczynają swoją książkę od narzekania na badania innych firm. Po czym piszą, że wyniki na 70 osobach są nie wiarygodne po czym dodają, że przebadali 80 firm. Twierdzą, że prawie nikt nie zwraca uwagi na relacje w sprzedaży. A każdy sprzedawca przecież wie, że relacje są kluczem w biznesie. Dalsza treść książki ma utwierdzić, że najlepszym typem sprzedawcy jest Challenger. Tej pozycji nie polecam handlowcom, telemarketerom oraz praktykom sprzedaży.

http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Pozycja moim zdaniem jest akademickim gniotem, który idealnie podpasuje wszelkiej maści teoretykom. Autor napisał książkę chcąc sprzedać swój produkt korporacją. Książka zaczyna się od dwóch kłamstw. Po pierwsze autorzy rozpoczynają swoją książkę od narzekania na badania innych firm. Po czym piszą, że wyniki na 70 osobach są nie wiarygodne po czym dodają, że przebadali 80...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    46
  • Przeczytane
    15
  • Posiadam
    4
  • E-book/Audiobook
    1
  • Sprzedaż relacyjna
    1
  • 2021
    1
  • Biznes
    1
  • Teraz czytam
    1
  • 2018
    1
  • Zarządzanie sprzedażą
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.


Podobne książki

Przeczytaj także