rozwiń zwiń

Ogilvy o reklamie

Okładka książki Ogilvy o reklamie
David Ogilvy Wydawnictwo: Studio Emka biznes, finanse
226 str. 3 godz. 46 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Studio Emka
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
226
Czas czytania
3 godz. 46 min.
Język:
polski
ISBN:
9788360652220
Średnia ocen

                7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
50 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
210
89

Na półkach:

Czegoś mi tutaj brakuje. Rzeczywiście, David Ogilvy pisze o reklamie, ale czegoś odkrywczego, naprawdę odkrywczego tutaj brak. Być może to wynika z faktu, że lektura nieco się zestarzała (już ponad 35 lat), być może z faktu, że w latach 80 nie było jeszcze digital marketingu, który zmienił podejście do promocji marki wśród klientów. "O reklamie" jest ciekawe, ale nieco zbyt górnolotne, brak tutaj przykładów ze świata marek małych, raczkujących, widzimy świat marek, które na reklamy przeznaczają miliony lub nawet miliardy.

Czegoś mi tutaj brakuje. Rzeczywiście, David Ogilvy pisze o reklamie, ale czegoś odkrywczego, naprawdę odkrywczego tutaj brak. Być może to wynika z faktu, że lektura nieco się zestarzała (już ponad 35 lat), być może z faktu, że w latach 80 nie było jeszcze digital marketingu, który zmienił podejście do promocji marki wśród klientów. "O reklamie" jest ciekawe, ale nieco zbyt...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    191
  • Przeczytane
    65
  • Posiadam
    15
  • Teraz czytam
    5
  • Pożyczone
    2
  • Marketing
    2
  • Reklama
    2
  • Biznes
    2
  • Ulubione
    2
  • Chcę w prezencie
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Ogilvy o reklamie


Podobne książki

Przeczytaj także