Marketing polityczny

Okładka książki Marketing polityczny
Wojciech CwalinaAndrzej Falkowski Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP) biznes, finanse
670 str. 11 godz. 10 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
Data wydania:
2005-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2005-01-01
Liczba stron:
670
Czas czytania
11 godz. 10 min.
Język:
polski
ISBN:
9788389574763
Średnia ocen

                7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Wieloznacznosc w przekazach politycznych Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski, Paweł Koniak, Robert Mackiewicz
Ocena 6,0
Wieloznacznosc... Wojciech Cwalina, A...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
17 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
133
46

Na półkach: ,

Zdecydowanie najlepsza polska książka o marketingu politycznym i kampanii wyborczej. To doskonały przewodnik dla kandydatów walczących o głosy mieszkańców. "Marketing polityczny" jest bardzo szczegółowym i nadzwyczaj profesjonalnym opracowaniem, które może pomóc zainteresowanym osiągnąć zamierzony cel.

"Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna" odkrywa przed czytelnikami tajemnice kampanii i wpływu na innych ludzi. Pokazuje w jaki sposób zachować się w czasie spotkań z wyborcami, jak przygotować materiały wyborcze, jak powinna wyglądać debata w mediach, a także w jaki sposób korzystać z internetu. Wyjaśnia również jak czytać wyborcze sondaże.

To także bardzo interesująca pozycja dla osób, które nie są związane z polityką, ale co kilka lat biorą udział w wyborach i oddają głos na jednego z kandydatów. Ta książka wskaże jakich środków i argumentów używają politycy i jak nie dać się zmanipulować w trakcie przedwyborczej gorączki.

Z roku na rok książek o marketingu politycznym w Polsce pojawia się coraz więcej. Publikacja panów Cwaliny i Falkowskiego pozostaje jednak wciąż niedościgniona jako kompendium wiedzy o kampanii wyborczej.

Zdecydowanie najlepsza polska książka o marketingu politycznym i kampanii wyborczej. To doskonały przewodnik dla kandydatów walczących o głosy mieszkańców. "Marketing polityczny" jest bardzo szczegółowym i nadzwyczaj profesjonalnym opracowaniem, które może pomóc zainteresowanym osiągnąć zamierzony cel.

"Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna" odkrywa przed...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    41
  • Przeczytane
    30
  • Posiadam
    9
  • Teraz czytam
    3
  • Psychologia
    2
  • Polityczne
    2
  • Psychologia
    1
  • Marketingowe
    1
  • 2015
    1
  • Media/marketing polityczny
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing polityczny


Podobne książki

Przeczytaj także