262 strategie marketingowe
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Złote Myśli
- Data wydania:
- 2015-07-14
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-07-14
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377019115
Jak zaprojektować skuteczną i tanią kampanię marketingową
"W książce opisałem 262 pomysły na reklamę, budowanie
dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które możesz zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem!Nauczę Cię projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo omówię niestandardowe pomysły, dzięki którym zaskoczysz rynek i zawsze będziesz o krok przed konkurencją. Udowodnię Ci, że dzięki zaangażowaniu i determinacji nie potrzebujesz dużych pieniędzy, aby skutecznie reklamować i rozwijać biznes. Zdradzę działające metody, które wykorzystywałem podczas 8 lat pracy." - autor
Tomasz BuryTomasz Bury jest pasjonatem strategii marketingowych, które można zrealizować własnym wysiłkiem. Ze świetnym efektem rozwijał w ten sposób swoje inicjatywy oraz koordynował projekty związane z marketingiem i sprzedażą.Dla firmy Nomax Trading, międzynarodowego lidera w produkcji siatek wędliniarskich, prowadził działania promocyjne skierowane do największych producentów wyrobów mięsnych. Inspiracje do pracy czerpie, śledząc media branżowe oraz uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach o tematyce marketingu i strategii biznesowych. Od kliku lat współpracuje również z dużym portalem finansowo-biznesowym Bankier.pl.Jego mottem przewodnim jest:Always do what you are afraid to do.Swoją wyobraźnią i energią dzieli się, organizując imprezy oraz wyprawy, a także zarządzając portalem finansowym ranking-banków.com.pl, którego celem jest zwiększanie świadomości finansowej czytelników oraz pomoc w zarządzaniu domowym budżetem.W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami swoimi 262 pomysłami na reklamę, budowanie dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które mogą oni zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem!Czytelnik dzięki lekturze nauczy się projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo pozna niestandardowe pomysły, dzięki którym zaskoczy rynek i zawsze będziesz o krok przed konkurencją.Dzięki zaangażowaniu i determinacji nie będzie potrzebować dużych pieniędzy, aby skutecznie reklamować i rozwijać biznes.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2
- 2
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Tytuł kłamie... to lista co najwyżej pomysłów na kreatywną kampanię lub pojedynczą akcję marketingową... Ale strategii nie ma w tym żadnej...
Nie polecam.
Tytuł kłamie... to lista co najwyżej pomysłów na kreatywną kampanię lub pojedynczą akcję marketingową... Ale strategii nie ma w tym żadnej...
Pokaż mimo toNie polecam.