rozwińzwiń

262 strategie marketingowe

Okładka książki 262 strategie marketingowe Bury Tomasz
Okładka książki 262 strategie marketingowe
Bury Tomasz Wydawnictwo: Złote Myśli biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Złote Myśli
Data wydania:
2015-07-14
Data 1. wyd. pol.:
2015-07-14
Język:
polski
ISBN:
9788377019115
Średnia ocen

4,5 4,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
4,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
13
13

Na półkach:

Tytuł kłamie... to lista co najwyżej pomysłów na kreatywną kampanię lub pojedynczą akcję marketingową... Ale strategii nie ma w tym żadnej...

Nie polecam.

Tytuł kłamie... to lista co najwyżej pomysłów na kreatywną kampanię lub pojedynczą akcję marketingową... Ale strategii nie ma w tym żadnej...

Nie polecam.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2
  • Przeczytane
    2
  • Posiadam aktualizacja
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki 262 strategie marketingowe


Podobne książki

Przeczytaj także