Medioznawstwo. Teksty, instytucje i odbiorcy
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Media Studies: Texts, Institutions and Audiences
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Data wydania:
- 2006-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2006-01-01
- Liczba stron:
- 276
- Czas czytania
- 4 godz. 36 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8323321604
- Tłumacz:
- Marek Król
- Tagi:
- Media prasoznawstwo
Książka stanowi obszerne i przystępne wprowadzenie do zagadnień medioznawstwa. Podręcznik, autorstwa dwóch bardzo doświadczonych wykładowców, poświęcony jest medialnym tekstom, instytucjom oraz relacjom media–odbiorcy.
Autorzy proponują wiele różnorodnych narzędzi służących do analizy tekstu, które studenci mogą wykorzystać do odczytywania różnych treści medialnych. Omawiają pracę instytucji tworzących teksty dla mediów oraz przedstawiają podejście krytyczne, pozwalające lepiej zrozumieć przemysł medialny. Prezentują także niektóre spośród najważniejszych debat dotyczących instytucji medialnych. W części poświęconej odbiorcom książka przybliża wiele rozmaitych koncepcji audytorów medialnych oraz dyskusji na temat mediów i ich konsumpcji.
Każdy rozdział kończą wskazówki i zadania, które mają zachęcić studentów do stosowania zaprezentowanego w podręczniku krytycznego podejścia do tematu, a dzięki temu do rozwijania zdobytej wiedzy. Ostatnia część przedstawia zbiór technik i analiz przypadków związanych z rozmaitymi metodami badawczymi.
"Ta przejrzyście i przystępnie napisana książka, która koncentruje się na zagadnieniach związanych z tekstami, instytucjami i odbiorcami, dostarcza studentom medioznawstwa bardzo użytecznego przeglądu zagadnień wprowadzającego w arkana tej dziedziny."
Dr Raymond Boyle, Wydział Filmoznawstwa i Medioznawstwa Uniwersytetu w Stirling
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 9
- 9
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE