rozwińzwiń

Sprzedaż i charakter

Okładka książki Sprzedaż i charakter Iwona Majewska-Opiełka
Okładka książki Sprzedaż i charakter
Iwona Majewska-Opiełka Wydawnictwo: Rebis poradniki
308 str. 5 godz. 8 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Rebis
Data wydania:
2007-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2007-01-01
Liczba stron:
308
Czas czytania
5 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788375100945
Średnia ocen

6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
15 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
133
125

Na półkach:

Na książkę trafiłem przypadkiem, zapoznając się wcześniej z pozycjami amerykańskich autorów jak np. Brian Tracy czy Joe Girard i z przykrością stwierdzam że książka nie spełniła moich oczekiwań. Sprzedaż (przynajmniej ja to tak rozumiem) to naturalny proces w trakcie którego ludzie negocjują i otrzymują (lub nie) konkretne rzeczy. Słowo klucz z poprzedniego zdania to "naturalny". Tymczasem już sam podtytuł (podręcznik dla handlowców...) przewiduje że ten proces naturalny nie jest bo trzeba się go nauczyć (czytaj: jakie techniki stosować żeby urobić klienta). Książka jest nieudolną kompilacją pomysłów żywcem ściągniętych z innych książek i wplecionych w pseudonaukowe rozważania, ćwiczenia i pomysły związane z samorozwojem. Człowiek nie jest maszyną a wiele z pytań które ma sobie (lub klientowi) zadać sytuują go na pozycji zaprogramowanego robota, który na podstawie wgranego programu oczekuje określonej odpowiedzi (rezultatu). Z pewnością pytający jest rozczarowany kiedy klient nie reaguje zgodnie z podręcznikiem.

Człowiek instynktownie wie co jest dla niego dobre, ważne (gdyby nie było to by tego nie robił). Człowiek może stać się na tyle lepszy na ile uzna że chce. Moim zdaniem ta książka wprowadza tylko niepotrzebny bałagan i niepokój.

Kiedyś bardzo słabo zaliczając sprawdzian z chemii nauczycielka stwierdziła, że gdybym udowodnił to wszystko co napisałem, to by mi chyba Nobla dali.

Podobnie jest z tą książką.

Na książkę trafiłem przypadkiem, zapoznając się wcześniej z pozycjami amerykańskich autorów jak np. Brian Tracy czy Joe Girard i z przykrością stwierdzam że książka nie spełniła moich oczekiwań. Sprzedaż (przynajmniej ja to tak rozumiem) to naturalny proces w trakcie którego ludzie negocjują i otrzymują (lub nie) konkretne rzeczy. Słowo klucz z poprzedniego zdania to...

więcej Pokaż mimo to

avatar
481
32

Na półkach: ,

Książka nie jest przeznaczona dla osób, które chcą dowiedzieć się jak w prosty i łatwy sposób sprzedawać więcej. Jest to raczej pozycja dla osób, które są w stanie przyjąć, że praca nad własnym charakterem i jej rezultaty przekładają się na relacje z innymi, w tym z klientami. Człowiek spójny wewnętrznie, realizujący własne marzenia, działający zgodnie własnymi przekonaniami jest w naturalny sposób przekonujący dla swojego otoczenia, nabiera cech, które sprawiają, że z takim człowiekiem chce się być, rozmawiać, negocjować, od niego kupować. Wyrzuciłabym sprzedaż z tytułu i skupiła się na części - charakter - a otrzymałabym tytuł, który lepiej oddaje treść i nie obiecuje czegoś czego się w tej książce nie znajdzie. Dla mnie wartościowa pozycja, nie jestem już 'sprzedawcą' ale zawarte w niej przemyślenia i uwagi zachęcają by sięgnąć jeszcze po tę pozycję i na nowo zmotywować się do pracy nad własnym charakterem, co na dobrą sprawę daje większe korzyści niż sama sprzedaż.

Książka nie jest przeznaczona dla osób, które chcą dowiedzieć się jak w prosty i łatwy sposób sprzedawać więcej. Jest to raczej pozycja dla osób, które są w stanie przyjąć, że praca nad własnym charakterem i jej rezultaty przekładają się na relacje z innymi, w tym z klientami. Człowiek spójny wewnętrznie, realizujący własne marzenia, działający zgodnie własnymi...

więcej Pokaż mimo to

avatar
303
19

Na półkach: ,

Książka wbrew pozorom nie tylko dla sprzedawców i menedżerów! Od połowy spokojnie może czytać każdy zainteresowany rozwojem osobistym, rady tam zaproponowane przydadzą się nie tylko w sprzedaży. Zainspirowana, po przeczytaniu postanowiłam zmienić pracę - i była to jedna z lepszych decyzji w moim życiu.

Książka wbrew pozorom nie tylko dla sprzedawców i menedżerów! Od połowy spokojnie może czytać każdy zainteresowany rozwojem osobistym, rady tam zaproponowane przydadzą się nie tylko w sprzedaży. Zainspirowana, po przeczytaniu postanowiłam zmienić pracę - i była to jedna z lepszych decyzji w moim życiu.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    32
  • Przeczytane
    19
  • Posiadam
    10
  • Biznes
    2
  • Teraz czytam
    2
  • Ordo White Lion Library
    1
  • Biblioteka śródmieście
    1
  • Psychologia w biznesie, negocjacje, szkolenia
    1
  • 2015
    1
  • Poradniki i motywacyjne
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Sprzedaż i charakter


Podobne książki

Przeczytaj także