Marketing międzynarodowy. zarys problematyki

Okładka książki Marketing międzynarodowy. zarys problematyki Renata Oczkowska, Jan W. Wiktor, Agnieszka Żbikowska
Okładka książki Marketing międzynarodowy. zarys problematyki
Renata OczkowskaJan W. Wiktor Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
348 str. 5 godz. 48 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
348
Czas czytania
5 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788320817881
Średnia ocen

8,8 8,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Komunikowanie w organizacjach gospodarczych Arkadiusz Potocki, Renata Winkler, Agnieszka Żbikowska
Ocena 0,0
Komunikowanie ... Arkadiusz Potocki, ...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,8 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
114
98

Na półkach: ,

Świetna książka, bardzo dobrze napisana. Dużo ciekawych skanerów-przykładów, które pomogą zrozumieć tematykę marketingu międzynarodowego.

Jest to jedna z nielicznych książek naukowych, którą naprawdę miło wspominam. Z chęcią ją przeczytałam i pomogła mi w nauce do egzaminu.

Polecam!

Świetna książka, bardzo dobrze napisana. Dużo ciekawych skanerów-przykładów, które pomogą zrozumieć tematykę marketingu międzynarodowego.

Jest to jedna z nielicznych książek naukowych, którą naprawdę miło wspominam. Z chęcią ją przeczytałam i pomogła mi w nauce do egzaminu.

Polecam!

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    16
  • Przeczytane
    5
  • Szukam
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • 2016
    1
  • Przekartkowane...
    1
  • Studia UE
    1
  • Zarządzanie w kulturze
    1
  • Posiadam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing międzynarodowy. zarys problematyki


Podobne książki

Przeczytaj także