Magia sprzedaży czyli jak oczarować klienta

Okładka książki Magia sprzedaży czyli jak oczarować klienta Mario Ohoven
Okładka książki Magia sprzedaży czyli jak oczarować klienta
Mario Ohoven Wydawnictwo: Business Press Ltd biznes, finanse
202 str. 3 godz. 22 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Die Magie des Power-Selling Die Erfolgsstrategie fur perfektes Verkaufen
Wydawnictwo:
Business Press Ltd
Data wydania:
1994-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1994-01-01
Liczba stron:
202
Czas czytania
3 godz. 22 min.
Język:
polski
ISBN:
83-901169-1-X
Tłumacz:
Janusz Sukiennicki
Tagi:
business sprzedaż biznes
Średnia ocen

5,7 5,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...
Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...

Oceny

Średnia ocen
5,7 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
28
16

Na półkach:

Celem autora jest przekazanie jednej (jak dla mnie najważniejszej) prawdy o sprzedaży:
Aby odnosić sukcesy w sprzedaży, trzeba ją rozumieć.
W przystępny, prosty sposób jak budowa cepa, tłumaczy to co się dzieje podczas procesu sprzedażowego. Dlaczego dobry sprzedawca postępuje w taki, a nie inny sposób.

Polecam każdemu kto chce być dobrym sprzedawcą.

Celem autora jest przekazanie jednej (jak dla mnie najważniejszej) prawdy o sprzedaży:
Aby odnosić sukcesy w sprzedaży, trzeba ją rozumieć.
W przystępny, prosty sposób jak budowa cepa, tłumaczy to co się dzieje podczas procesu sprzedażowego. Dlaczego dobry sprzedawca postępuje w taki, a nie inny sposób.

Polecam każdemu kto chce być dobrym sprzedawcą.

Pokaż mimo to

avatar
181
65

Na półkach: ,

Cenne wskazówki dla handlowca.

Cenne wskazówki dla handlowca.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    15
  • Przeczytane
    7
  • Posiadam
    5
  • W domowej bibliotece
    1
  • Rok 2020
    1
  • Motywacyjne
    1
  • Ordo White Lion Library
    1
  • !PRZECZYTAJ TERAZ
    1
  • Sprzedaż
    1
  • Czeka na półce
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Magia sprzedaży czyli jak oczarować klienta


Podobne książki

Przeczytaj także