Opinie użytkownika
Prolog zapowiadał, że będzie to mocna historia i ciekawa, ale… jest to bardzo sztampowy, mało ciekawy kryminał. Czytając Wiatrołomy odniosłam wrażenie jakby książka została napisana ze 20 lat temu.
Dużo powtórzeń, niepotrzebnych rzeczy. Nie będąc nawet w połowie książki myślałam o DNF, ale myślałam że jakoś się rozkręci, skończyło się na myślałam.
Językowo czy...
Dziwna Sally Diamond to nieco złożony thriller psychologiczny. Na fabułę składają się dwa rozdziały, z Sally oraz pewnym Peterem. Dla mnie pomysł na fabułę jest bardzo okej i wykonanie również.
Historia Sally zaczyna się kontrowersyjnie. Kobieta pali zwłoki ojca, dlaczego? Ojciec Sally, psychiatra w żartach powiedział, że może go nawet spalić kiedy ten umrze. Posłuchała....
Piotr Langer nie wymaga opisu.
Na książkę skusiłam się przez przypadek. Nie wiedziałam nawet, że Langer nie wymaga opisu. Dla mnie wymagał, bo Chyłki nie czytałam.
Dowiedziałam się, że to nadziany psych0pata, który nie zna umiaru w swojej „pracy”.
Spodziewałam się wszystkiego, ale nie tego co dostałam.
Powiem tak, dostałam tak wykolejonego p0paprańca, dewianta że było...
Co ja w ogóle przeczytałam? Bo zrozumiałam z tego tyle co nic.
Jestem na nie. Miała to być bajka dla starszych czytelników? Średnio rozumiem sens tej całej magii, wiele niedomówień. Nawet nie wiem co mogłabym więcej napisać. Nie czegoś takiego spodziewałam się po tak osławionym nazwisku.
2,5/10⭐️
Śmiem twierdzić, że Masterton nie jest dla mnie.
Nie wiem jakim cudem skończyłam książkę.
Pierwsza połowa w miarę ok a później to już autor odpływał na maksa. Niby jest logiczna całość, ale dla mnie meh. Strasznie wszystko się dłuży.
Lubieżnością autor nie grzeszy.
Są elementy horroru, ale mnie jakoś nie wystraszyły w ogóle. Bardziej dla mnie jest to erotyczny...
1,5/10⭐️
Powieść grozy pt. „Dom na Wyrębach”.
Co dostajemy? Już piszę.
✔️Marek przenosi się po rozwodzie do nowego domu.
✔️Milion razy odwiedza kumpla Huberta.
✔️Śpi.
✔️Szuka ekipy remontowej.
✔️Remont domu.
✔️Marek poznaje pewnego sąsiada. Nie wiem czy to love story miało być czy po prostu bohater od tak byle był jakiś.
✔️Alkohol.
✔️Jazda do pracy.
✔️Rozmowy o...
Fabuła to skakanie od jednego do drugiego bohatera. Fabuła w głównej mierze oparta jest na krótkich dialogach, opisach które miały wnieść klimat, napięcie ale nie wniosły nic, wręcz były zbędne.
1 rozdział to Agatka gadająca sama ze sobą, w kolejnych 5 nie dzieje się nic. Nie ma takiego typowego wątku przewodniego.
Bohaterka Agata jest głupia jak but, jej zachowanie jest...
Bawiłam się okej. Potraktowałam ją jako typowy „odmóżdżacz”, gdyż bardzo rzadko sięgam po takie książki, prawie w ogóle.
Najbardziej polubiłam Reginalda. Tylko zakończenie takie w sumie bez większego szału.
Uważam, że ta książka sprawdzi się najlepiej wśród młodszych czytelników. Kara to taki thriller młodzieżowy, tak bym ją określiła. Czytając Karę pomyślałam klimat jak u Marcela Mossa. 🙈
Gdyby było mniej gdybania a więcej działań bohaterów to byłoby idealnie. Początek kompletnie mnie nie zaciekawił, później zaczyna się fabuła nieco rozwijać.
Zachowania bohaterów było nieco...
Być może nie byłam targetem tej książki, więc ocenię ją neutralnie. Najlepiej wyszło zakończenie. Nie jest to zła książka jest przeciętna. Bohaterowie bez większego wyrazu, główny wątek nieco spłycony. Trochę powtórzeń. Nie chciałabym żyć w świecie przedstawionym przez autorkę, za żadne skarby świata.
Pokaż mimo to
Bez streszczonka, bo po przeczytaniu mojej recki stwierdziłam, że ujęłam w niej to co powinno być tu.
Fabuła jest zgrabnie prowadzona od samego początku do samego końca. Mamy trzy główne rozdziały a w tych rozdziałach mamy trzech głównych uczestników; Hannah, Meg i Cartera. Trzy historie w trzech różnych miejscach, w których trwa walka o przetrwanie. Akcja jest jak...
Dom pożądania to książka, która posiada fabułę, ale tej fabuły nie posiada. Przez ponad 100 stron Marion wybiera się do Domu pożądania a później w nim ląduje i poznaje jego wnętrze i inne krwiopanny. Tyle.
Akcja jest bardzo, ale to bardzo toporna i jeśli ktoś przetrwa ponad 100 stron to lepiej i tak nie będzie, gdzieś pod koniec jest ciutkę lepiej.
Marion to bardzo...
Skusiłam się na Osadę ponieważ miejscem akcji są moje pobliskie rejony i nie jest to oklepane Zakopane. Chwalą za to.
Pomysł na fabułę jest dobry, jednakże jakoś tak całościowo niby okej, ale tak no właśnie nie do końca, bo często ten motyw jest spotykany ostatnio czyli zemsta za przeszłość. Autorka zrobiła dobry research. Akcja jest nawet nawet, ale momentami miałam...
Nie będzie to książka dla każdego.
Pierwsza połowa ogromnie się ciągnie i myślałam, że polegnę na amen i zrobię DNF. Akcja jest zerowa, nie istnieje. Później jest nieco lepiej.
Przypływ jest nieco depresyjna, smutna. Natura odgrywa sporo w lekturze. Jest sporo opisów, których mogłoby nie być, ale czasami dawały głębszy sens toczącej się historii.
Największym atutem...
Nie spodziewałam się, że książka będzie aż tak słaba. Mozolnie napisane, mozolne śledztwo. Słaby język, nijacy bohaterowie. Wątek obyczajowy góruje na tle innych. Język momentami nijaki, nie na miejscu teksty. Ledwo, ale to ledwo dobrnęłam do końca bo zaczęłam czytać „po łebkach ” inaczej bym nie dotrwała.
Jestem totalnie na nie.
Sen o Jerozolimie to duchowa wyprawa autora do Ziemi Świętej. Kompletnie nie wiedziałam czego się spodziewać po tej książce choćby ze względu na to jak autor ukaże swoją wyprawę i w jaki sposób to opowie, a po drugie intrygowało mnie czy poruszy konflikt trwający w Palestynie.
Poruszyć poruszył. Było to nieuniknione.
Książka liczy zaledwie 240 stron i powiem tak...
Tate Kinsella jest ostatnią osobą, która widziała kobietę spadająca z budynku tarasu. Przyznaje też, była wtedy z kobietą na chwilę przed śmiercią, czym staje się pierwszą podejrzaną o rzekome morderstwo.
Prawniczka chce udowodnić niewinność Tate, ale to nie będzie zbyt proste, bo jak się okaże kobieta skrywa pewne tajemnice.
Nie wiedziałam czego spodziewać się po tej...
Dream Lake to historia o nastolatkach, Margo i Tobiaszu. Różowowłosa Margo wyjeżdża na obóz musicalowy, gdzie powalczy o bilet na Broadway. Po drugiej stornie jeziora znajduje się drugi obóz, ale komputerowy na którym po raz pierwszy pojawia się Tobi wraz ze swoim kumplem Bastkiem. Kiedy Tobi i Margo się spotkają coś zacznie kiełkować.
Autorka stworzyła prostą historię o...
Póki co najsłabsza książka z serii. Szkoda, bo dwie poprzednie mi się podobały.
Pierwsza połowa jeszcze okej, ale później coraz gorzej. Za dużo wszystkiego autor wprowadził do fabuły i wyszedł galimatias.
Furia to niezmiernie specyficzna książka, a raczej to jak autor przedstawił historię fabuły. Forma dla jednych będzie ciekawa dla innych nie, mianowicie pan Alex podarował nam narratora, który uwielbia bezpośrednio „rozmawiać” z nami poprzez np. zadawanie pytań. Ja jestem na tak, lubię takie zabiegi.
Nie jest to typowy thriller psychologiczny. Proszę się na to nie...