E-biznes (18)
  • Biblia e-biznesu
    czytelników: 2 | opinie: 3 | ocena: 7,83 (30 głosów)
  • Nowe zasady marketingu i PR
    Nowe zasady marketingu i PR
    Autor:
    W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 7,44 (9 głosów) | inne wydania: 2
  • Jak życie naśladuje szachy
    Jak życie naśladuje szachy
    Autor:
    W ciągu ponad dwudziestu lat Garri Kasparow był najwyżej cenionym szachistą świata i jest powszechnie uważany za mistrza wszechczasów.
    czytelników: 1 | opinie: 3 | ocena: 6,53 (19 głosów)
  • Czas na e-biznes
    Czas na e-biznes
    Autor:
    Seria: Onepress
    Czas na e-biznesNowe modele e-biznesu -programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailingZdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamyRozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach...
    czytelników: 1 | opinie: 6 | ocena: 6,92 (25 głosów) | inne wydania: 1
  • Kto zabrał mój ser?
    Kto zabrał mój ser?
    Autor:
    Prosta, a zarazem mądra, alegoryczna przypowieść, odkrywająca najgłębsze prawdy o zmianach dokonujących się w naszym życiu. Co sprawiło, że przez wiele tygodni nie schodziła z pierwszych miejsc na lis...
    czytelników: 1 | opinie: 221 | ocena: 6,66 (1783 głosy) | inne wydania: 4
  • Historia Polski dla menedżerów
    Historia Polski dla menedżerów
    Autorzy:
    Ta bardzo zabawna i pouczająca książka opowiada, językiem biznesu i finansów, historię powstawania i rozwoju państwa polskiego. Wybitny finansista Andrzej S.Nartowski i świetny rysownik Andrzej Mleczk...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 8 (3 głosy)
  • E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów
    E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów
    Autorzy:
    Prowadzisz sklep internetowy? A może dopiero chcesz założyć swój e-biznes? Niewątpliwie robisz to, aby uzyskać satysfakcjonujący Cię dochód. Intuicja podpowiada, że wielkość przychodów zależy od liczb...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 6,71 (7 głosów)
  • Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
    Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
    Autor:
    Siła skutecznego kliknięcia * Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych? * Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów? * Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 7,6 (5 głosów)
  • e-Biznes dla MŚP. Korzystanie z innowacji w biznesie
    e-Biznes dla MŚP. Korzystanie z innowacji w biznesie
    Autor:
    Książka jest ustystematyzowanym wprowadzeniem w zagadnienia szeroko rozumianego e-biznesu. Poczynając od definicji podstawowych pojeć, autor buduje w sposób przystepny i zrozumiały scenę, na której ła...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 3,67 (3 głosy)
  • E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie
    E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie
    Autor:
    Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie? Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tę robotę! Rozkręcę własną firmę!"? I co? Zwolniłeś się? Masz już...
    czytelników: 1 | opinie: 4 | ocena: 6,22 (23 głosy)
  • Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg
    Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg
    Autor:
    Po co myśleć? Przecież masz internet! Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajem...
    czytelników: 1 | opinie: 49 | ocena: 7,39 (294 głosy)
  • E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
    E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
    Autor:
    Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by pr...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 7,07 (15 głosów) | inne wydania: 1
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
    Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
    Autorzy:
    Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie — jeśli chcesz skorz...
    czytelników: 1 | opinie: 3 | ocena: 7,1 (20 głosów)
  • Google Analytics dla marketingowców
    Google Analytics dla marketingowców
    Autor:
    Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 6,23 (26 głosów)
  • Jak zarabiać przez Internet? Jak zarobić na blogu?, czyli droga do świetnie prosperującego e-biznesu
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 7 (7 głosów)
  • Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerów
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 7,88 (8 głosów)
  • Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
    Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
    Autor:
    Czas, energia i wyobraźnia oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili świat...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 6 (2 głosy)
  • Zostań freelancerem
    Zostań freelancerem
    Autor:
    Praca w godzinach, które sam sobie ustalisz, zarobki znacznie powyżej średniej krajowej, mniej stresu i rozwijanie się w tym kierunku, który najbardziej Ci odpowiada. Brzmi jak bajka? Być może, ale to...
    czytelników: 1 | opinie: 9 | ocena: 7,43 (30 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd