Filtry
Książki na półce Mrktng&pr [48]
Sortuj:
więcej
Okładka książki Sztuka i reklama Andrzej Kisielewski
Średnia ocen:
10,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 6 Opinie: 0
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
Średnia ocen:
8,4 / 10
11 ocen
Czytelnicy: 76 Opinie: 1
Okładka książki Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza Pat Fallon, Fred Senn
Średnia ocen:
8,1 / 10
14 ocen
Czytelnicy: 63 Opinie: 0
Okładka książki Media i ty. Jak zarządzać kontaktem osobistym z dziennikarzami Adam Łaszyn
Średnia ocen:
8,0 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 19 Opinie: 1
Okładka książki Skuteczna reklama John Caples
Średnia ocen:
7,7 / 10
11 ocen
Czytelnicy: 88 Opinie: 4
Okładka książki Nowy PR. Jak internet zmienil public relations Anna Miotk
Średnia ocen:
7,7 / 10
12 ocen
Czytelnicy: 54 Opinie: 0
Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu Al Ries, Jack Trout
Średnia ocen:
7,6 / 10
50 ocen
Czytelnicy: 341 Opinie: 8
Okładka książki Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy Joanna Wrycza-Bekier
Średnia ocen:
7,6 / 10
488 ocen
Czytelnicy: 1700 Opinie: 92
Okładka książki Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego Robert B. Cialdini
Średnia ocen:
7,6 / 10
148 ocen
Czytelnicy: 834 Opinie: 20
Okładka książki Pisać skutecznie. Strategie dla każdego autora Ewa Wilcz-Grzędzińska, Tomasz Wróblewski
Średnia ocen:
7,5 / 10
15 ocen
Czytelnicy: 122 Opinie: 3
Okładka książki Wyznania człowieka reklamy David Ogilvy
Średnia ocen:
7,3 / 10
6 ocen
Czytelnicy: 90 Opinie: 0
Okładka książki Nowa widownia. O promocji w kulturze Sławomir Czarnecki
Średnia ocen:
7,3 / 10
9 ocen
Czytelnicy: 22 Opinie: 2