Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Mrktng&pr (48)
  • Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
    Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
    Autorzy:
    Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując Wojujący marketing. Zwyci...
    czytelników: 45 | opinie: 1 | ocena: 8,5 (8 głosów)
  • Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
    Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
    Autorzy:
    Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po pro...
    czytelników: 35 | opinie: 0 | ocena: 8 (11 głosów)
  • Marketing relacji
    Marketing relacji
    Autor:
    Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć rów...
    czytelników: 7 | opinie: 0 | ocena: 7 (3 głosy)
  • Ogilvy o reklamie
    Ogilvy o reklamie
    Autor:
    Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to anajbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamoweja (magazyn aTimea). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej...
    czytelników: 136 | opinie: 4 | ocena: 7,09 (32 głosy)
  • Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu
    Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu
    Autor:
    Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Micros...
    czytelników: 56 | opinie: 2 | ocena: 6,83 (18 głosów)
  • Skuteczna reklama
    Skuteczna reklama
    Autor:
    John Caples, legenda branży reklamowej, był przewodnikiem i nauczycielem wielu pokoleń twórców działań marketingowych, znanym ze swych badań nad naukowymi metodami testowania skuteczności reklam. Ksią...
    czytelników: 68 | opinie: 4 | ocena: 7,6 (10 głosów)
  • Reklama uśmiechnięte ścierwo
    Reklama uśmiechnięte ścierwo
    Autor:
    Kiedy ludzie pytają, co wojna w byłej Jugosławii, AIDS bądź jakieś aktualne wydarzenie mają wspólnego z pulowerami, odpowiadam, że nie mają nic wspólnego. Ja nie uprawiam reklamy. Nie sprzedaję. Nic n...
    czytelników: 116 | opinie: 8 | ocena: 6,88 (42 głosy)
  • 22 niezmienne prawa marketingu
    22 niezmienne prawa marketingu
    Autorzy:
    W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: *marketing jest walką na percepcje*lepiej być pierwsz...
    czytelników: 100 | opinie: 5 | ocena: 8,09 (23 głosy)
  • Copywriting internetowy
    Copywriting internetowy
    Autor:
    Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki w...
    czytelników: 78 | opinie: 8 | ocena: 6,08 (25 głosów)
  • Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
    Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
    Autor:
    "Wbrew pozorom jest to pozytywna książka o tym, co można zmienić w myśleniu i praktyce. Jest to opowieść o marketingu bez głupot, oszustwa, manipulacji, sztuczności oraz wygodnych, ale nieprawdziwych...
    czytelników: 51 | opinie: 6 | ocena: 7,15 (13 głosów)
  • Kryzysowe Public Relations
    Kryzysowe Public Relations
    Autor:
    Jak przedstawić kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyjały jego rozwiązaniu? Jak zarządzić kryzysem? Autorka prezentuje sytuacje kryzysowe, które dotknęły spółki giełdowe, instytucje publiczne, sa...
    czytelników: 16 | opinie: 1 | ocena: 6,29 (7 głosów)
  • Pisać skutecznie. Strategie dla każdego autora
    Pisać skutecznie. Strategie dla każdego autora
    Autorzy:
    Pisać skutecznie to pierwsza na polskim rynku książka demonstrująca krok po kroku, jak należy konstruować teksty autorskie. Teoria klarownego i dla wszystkich przystępnego pisania, bogato przeplatana...
    czytelników: 100 | opinie: 2 | ocena: 7,4 (10 głosów)
  • Zakamarki marki
    Zakamarki marki
    Autor:
    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość p...
    czytelników: 630 | opinie: 33 | ocena: 7,18 (222 głosy)
  • Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
    Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
    Autorzy:
    J.C. Levinson jest autorem cyklu zatytułowanego "Marketing partyzancki", najpopularniejszej w historii serii podręczników poświęconych zagadnieniom marketingu. Jego książki ukazały się w 62 językach i...
    czytelników: 12 | opinie: 1 | ocena: 5,2 (5 głosów)
  • Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
    Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
    Autor:
    Tajniki warsztatu legendarnego copywritera. Jak nauczyłem się tworzyć najskuteczniejsze na świecie reklamy? Ta książka jest mniej popularna niż legendarna „Scientific Advertising”. Tym gorzej dla osó...
    czytelników: 56 | opinie: 3 | ocena: 7,6 (15 głosów)
  • Ogilvy król Madison Avenue
    Ogilvy król Madison Avenue
    Autor:
    To pierwsza biografia Davida Ogilvy’ego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER, prez...
    czytelników: 27 | opinie: 2 | ocena: 5,89 (9 głosów)
  • Sztuka i reklama
    czytelników: 4 | opinie: 0 | ocena: 10 (1 głos)
  • Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0
    Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0
    Autor:
    Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o mar...
    czytelników: 5 | opinie: 0 | ocena: 6 (1 głos)
  • Copywriting. Jak sprzedawać słowem
    Copywriting. Jak sprzedawać słowem
    Autorzy:
    „No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe ha...
    czytelników: 92 | opinie: 5 | ocena: 6,83 (23 głosy)
  • E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
    E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
    Autor:
    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu...
    czytelników: 49 | opinie: 1 | ocena: 6,38 (16 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd