Nowa widownia. O promocji w kulturze

Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury
7,57 (7 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
2
8
0
7
1
6
3
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788379821815
liczba stron
154
język
polski
dodał
Adam Florczyk

Kolejny tytuł w serii "Edukacja + Animacja", prezentującej nowe zjawiska oraz praktyki z obszaru animacji kultury i edukacji kulturalnej. Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, przyjmując założenie: "im lepiej zrozumiemy odbiorcę, tym skuteczniej będziemy promować kulturę", przystępuje do rekonstrukcji świadomości "typu idealnego"...

Kolejny tytuł w serii "Edukacja + Animacja", prezentującej nowe zjawiska oraz praktyki z obszaru animacji kultury i edukacji kulturalnej.

Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, przyjmując założenie: "im lepiej zrozumiemy odbiorcę, tym skuteczniej będziemy promować kulturę", przystępuje do rekonstrukcji świadomości "typu idealnego" odbiorcy kultury. W oparciu o tę wiedzę przedstawia możliwości stosowania w promocji kultury narzędzi z zakresu marketingu i public relations.

 

źródło opisu: http://nck.pl/

źródło okładki: http://nck.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 448
Magdalena Gościniak | 2016-04-10
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 06 kwietnia 2016

Książka, do której przyłożyłam przysłowiowy palec, ponieważ brałam udział w jej współtworzeniu. Sławek przyjechał do nas, na Górny Śląsk, do Bytomia, porozmawiać o promocji. Sprawił, że zaczęliśmy mówić, a potem zebrał to, co mieliśmy do powiedzenia i napisał książkę, w której moim ulubionym cytatem jest stwierdzenie: „Cywilizacja upada, a marketing jest jednym ze znaków upadku"

Ja należę bowiem do tej części „kulturalnego zgromadzenia”, które nie lubi słowa „promocja”. Sławka cenię w szczególności za to, iż wyraźnie i głośno mówi o tym, iż podstawą jest informacja > KOMUNIKACJA.

„Nowa widownia” nie daje recept, nie jest poradnikiem. Jest refleksją na temat miejsca promocji w kulturze i ich wzajemnych relacji. Jest instrumentem, który dookreśla różne wektory, którym „promocję kultury” się podporządkowuje. Jest inspiracją do mądrych, świadomych działań w tej jakże delikatnej, bo kulturalnej, materii.

Znajdziemy tu sporo przemyśleń na temat dwojako rozumianej nowej widowni - po...

książek: 813
Adam Florczyk | 2016-03-04
Na półkach: Przeczytane, Książki 2016
Przeczytana: 03 marca 2016

Mam wrażenie, ze to właściwie taka prelekcja, wykład który dzięki fajnemu składowi tekstu rozlał się aż na 150 stronicową książkę. Ale i tak warto, bo to ciekawe wprowadzenie w temat promocji w kulturze. Daje do myślenia i pozwala spojrzeć na pewne sprawy świeżo. Nie jest to podręcznik, czy ściąga działań, ale z pewnością może zainspirować.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd