Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Perswazja i wywieranie wpływu w zarządzaniu. Przewodnik

Tłumaczenie: Karolina Chodzińska
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Guide to Managerial Persuasion and Influence
data wydania
ISBN
9788376015163
liczba stron
112
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Podejmowanie decyzji i wydawanie poleceń, do których trzeba przekonać swoich przełożonych, podwładnych, współpracowników i klientów, to jedne z podstawowych zadań współczesnego menedżera. Starając się wywierać wpływ na ludzi w procesie zarządzania, musi on jednak pamiętać, że ten rodzaj przekonywania zasadniczo się różni od perswazji charakterystycznej dla reklamy czy sprzedaży. Chcąc...

Podejmowanie decyzji i wydawanie poleceń, do których trzeba przekonać swoich przełożonych, podwładnych, współpracowników i klientów, to jedne z podstawowych zadań współczesnego menedżera. Starając się wywierać wpływ na ludzi w procesie zarządzania, musi on jednak pamiętać, że ten rodzaj przekonywania zasadniczo się różni od perswazji charakterystycznej dla reklamy czy sprzedaży.



Chcąc umiejętnie i skutecznie przeprowadzać rozmowy mające na celu perswazję, trzeba:

* wziąć pod uwagę rodzaj odbiorcy i znać sposoby jego motywowania,
* poznać kulturę organizacyjną,
* określić strukturę organizacji i własną w niej pozycję,
* zbudować swoją wiarygodność,
* opanować sztukę argumentacji i logicznego konstruowania wypowiedzi.

W niniejszym przewodniku autorka omawia sposoby przekonywania ludzi z uwzględnieniem wpływu, jaki na perswazję wywierają kontekst rozmowy, sytuacja i inne czynniki związane z otoczeniem. Pokazuje, jak rozwijać i podtrzymywać swoje wpływy w relacjach zawodowych. Udowadnia, że podstawą sukcesu jest stałe budowanie relacji z ludźmi.

http://sklepkultura.dziennik.pl/perswazja-i-wywieranie-wplywu-w-zarzadzaniu-jane-p-thomas,prod11000481,ksiazka-p

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 529
magda_904 | 2016-09-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 8789
Chaoticreader | 2016-04-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3864
litpawel | 2015-07-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1299
kofica | 2013-11-14
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 52
slaweksen | 2013-07-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1151
Mandriell | 2012-12-19
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd