Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Uczymy, jak się uczyć

Tłumaczenie: Krzysztof Kruszewski
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Literatura Pedagogiczna". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: WSiP
6 (4 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
0
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Teaching children to learn
data wydania
ISBN
83-02-07331-8
liczba stron
163
język
polski
dodała
Ettelea

Książka ta to praktyczny przewodnik dla nauczyciela, prezentujący metody, których skuteczność w nauczaniu uczenia się została dowiedziona. Zawiera opis dziesięciu prostych, ale wydajnych strategii dydaktycznych, najściślej powiązanych z efektywnym uczeniem się i z największym prawdopodobieństwem prowadzących uczniów do celu: samodzielnego i skutecznego uczenia się. Stosować je można...

Książka ta to praktyczny przewodnik dla nauczyciela, prezentujący metody, których skuteczność w nauczaniu uczenia się została dowiedziona. Zawiera opis dziesięciu prostych, ale wydajnych strategii dydaktycznych, najściślej powiązanych z efektywnym uczeniem się i z największym prawdopodobieństwem prowadzących uczniów do celu: samodzielnego i skutecznego uczenia się. Stosować je można niezależnie od przedmiotu nauczania i w ten sposób przepoić cały program szkolny kształceniem umiejętności myślenia i uczenia się.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (24)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 543
Ettelea | 2010-11-22
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 22 listopada 2010

Jak sam tytuł wskazuje, jest to pozycja typowo pedagogiczna, przeznaczona dla nauczycieli. Podejmuje problematykę związaną z 'uczeniem się'. Nie tym rozumianym jako bezsensowne wkuwanie faktów i definicji (które nawiasem mówiąc, do tej pory kojarzy się ze szkołą). Uczenie się przedstawione w tej książce wiąże się raczej z procesem , który uczeń może planować i doskonalić, a pomagać w tym powinien mu nauczyciel.

Fisher podaje dziesięć sprawdzonych ćwiczeń pozwalających na rozwój wyżej wymienionej umiejętności. Każdemu z nich poświęcony jest osobny rozdział,w którym czytelnikowi przedstawione są wiadomości ogólne. Po małym, teoretycznym wstępie omówione są absurdalne sytuacje, wyciągnięte z życia szkoły, po których autor sypie przykładami jak poprawnie stosować omawiane ćwiczenia.

Co mi się spodobało?
1. Każda omawiana technika jest niesamowicie rozwijająca i za razem łatwa do zrealizowania. Trzeba tylko chcieć ...
2. Świetny pomysł na rozpoczynanie rozdziału. Zestawienie...

książek: 979
Matizz_2 | 2014-01-11
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 stycznia 2014
książek: 2078
Dorothea | 2011-12-16
Przeczytana: 2011 rok
książek: 4214
halszka31 | 2011-10-13
Na półkach: Przeczytane
książek: 199
Katarzyna | 2016-06-19
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 36
Magda | 2016-03-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 89
Anna | 2014-09-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 543
sister | 2014-02-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3498
Dorcia | 2014-02-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 636
Anna | 2013-09-18
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 14 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd