Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Magia Harry'ego Pottera. Kreowanie globalnej marki

Tłumaczenie: Hanna Bem
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
3,81 (16 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
1
7
0
6
1
5
3
4
1
3
4
2
2
1
3
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Great Brand Stories. Wizard! Harry Potter's Brand Magic
data wydania
ISBN
978-83-01-15621-3
liczba stron
158
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, magiczny sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów...

Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, magiczny sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki Harry Potter, umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.

 

źródło opisu: http://www.gandalf.com.pl/b/magia-harryego-pottera-kreowanie/

źródło okładki: http://www.gandalf.com.pl/b/magia-harryego-pottera-kreowanie/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (54)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 23
Janelle | 2014-05-23
Przeczytana: 23 maja 2014

Gdybym zdecydowała się na zakup tej książki, pewnie żałowałabym wydanych pieniędzy. Miałam nadzieję na dowiedzenie się czegoś na temat marki jaką jest Harry Potter, ale informacji stricte marketingowych było tam jak na lekarstwo. Lwią część publikacji stanowiły osobiste przemyślenia autora, liczne przykłady potwierdzające fenomen marki oraz "zabawne" anegdotki z życia pana Browna. Podobnie jak przedmówca sądzę, że niewiele z tego wynika. Autor zbytnio skupia się na daniu przysłowiowego "pstryczka w nos" oponentom Harry'ego Pottera, kosztem merytorycznej części, która zgubiła się gdzieś po drodze.
Wychywyciłam także błąd w tłumaczeniu. Dursleyowie stali się "przyrodnimi rodzicami" Harry'ego, a Dudley jego przyrodnim bratem.
Ta książka to przyjemna lektura do poczytania w wolnym czasie, a która nie wymaga od czytelnika dużego wysiłku. Gdzie można także znaleźć kilka naprawdę ciekawych perełek. Choćby porównywanie niektórych marek do tęczy.

książek: 578
Ramon | 2011-06-21
Przeczytana: 19 czerwca 2011

Strata czasu i pieniędzy. Warte uwagi jest jakieś 5 akapitów. Reszta, ponad 150 stron, to bełkot grafomana o niczym. Dosłownie nic z tej książki nie wynika. Wydawnictwo Naukowe PWN ośmiesza się publikując takie buble.

książek: 2
myfffka | 2016-10-30
Na półkach: Posiadam, Przeczytane

Mało rzeczowa, jak na wykładowce marketingu spodziewałam się czegoś sensownego a to niestety książka fana o Potterze.

książek: 450
impossivel | 2016-10-31
książek: 181
Małgorzata | 2015-04-12
Na półkach: Przeczytane, Ulubione
książek: 507
applepoison | 2015-03-20
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 11 kwietnia 2015
książek: 1530
Czarna | 2014-10-06
Na półkach: Przeczytane
książek: 328
AgDii | 2014-02-16
Na półkach: Przeczytane, 2o14
książek: 331
kate | 2014-02-15
Na półkach: Rok 2015, Przeczytane
zobacz kolejne z 44 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Powiązane treści
Kurs Kreatywnego Pisania - lekcja 7

Udostępniamy ostatni, siódmy rozdział Kreatywnego Kursu Pisania Miasta Literatury UNESCO zatytułowany Jak znaleźć wydawcę? O cenie sławy opowiada Małgorzata Halber, a Magdalena Dębowska przestrzega o tym, żeby uważnie czytać umowy z wydawcą.


więcej
więcej powiązanych treści
zgłoś błąd zgłoś błąd