Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Okładka książki Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Brian HalliganDharmesh Shah Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
320 str. 5 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media)
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2010-08-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-08-01
Liczba stron:
320
Czas czytania
5 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-246-2727-1
Tłumacz:
Bartosz Sałbut
Tagi:
inbound marketing facebook twitter youtube google SEO blog konwersja
Średnia ocen

                6,1 6,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,1 / 10
31 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
307
51

Na półkach: , ,

Widzę wiele negatywnych opinii odnośnie tej książki. Myślę, że wynika to z braku rozumienia tematu i pewnych konkretnych niespełnionych oczekiwań - czyli pomysłów, które od razu można wdrożyć w życie bez głębszego zastanowienia i spijać śmietankę. Tego w tej książce nie znajdziecie (choć przedstawione w książce narzędzia i techniki po odpowiedniej modyfikacji i inwencji twórczej należy wdrożyć w życie, aby skutecznie rywalizować na e-rynku). Inbound Marketing nie jest jakimś nowym tworem, który odwraca do góry nogami działania marketerów. To połączenie wielu różnych już znanych wcześniej na rynku technik marketingowych w jeden uporządkowany organizm. Celem jest zmiana sposobu myślenia i dostosowania do niego odpowiednich działań, tak aby nie skupiać się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz tylko na przyciąganiu klientów do siebie .

Zarzuca się autorom często autoreklamę. Nie powinno to nikogo jednak dziwić, ponieważ to właśnie oni stworzyli termin "inbound marketig", strategie i narzędzia do skutecznego działania na polu dzisiejszego marketingu. W chwili wydania książki nie było na rynku konkurencyjnych rozwiązań, które w tak kompleksowy sposób obejmowały temat.


Jeśli chcesz poznać obecne zasady prowadzenia działań marketingowych, to warto sięgnąć po tą książkę. Jeśli oczekujesz cudów nie wymagających nakładu czasu czy pieniędzy, to możesz sobie darować tę pozycję.

Widzę wiele negatywnych opinii odnośnie tej książki. Myślę, że wynika to z braku rozumienia tematu i pewnych konkretnych niespełnionych oczekiwań - czyli pomysłów, które od razu można wdrożyć w życie bez głębszego zastanowienia i spijać śmietankę. Tego w tej książce nie znajdziecie (choć przedstawione w książce narzędzia i techniki po odpowiedniej modyfikacji i inwencji...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    36
  • Chcę przeczytać
    35
  • Posiadam
    16
  • Biznes
    2
  • marketing
    2
  • 2010
    1
  • PORADNIKI i MOTYWACJA
    1
  • 2014
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Biznes i poradniki
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także