SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Okładka książki SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy Paweł Cengiel
Okładka książki SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Paweł Cengiel Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
184 str. 3 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2020-10-13
Data 1. wyd. pol.:
2020-10-13
Liczba stron:
184
Czas czytania
3 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328364370
Tagi:
seo pozycjonowanie kampania seo audyt seo optymalizacja seo link building linki seo
Średnia ocen

6,4 6,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
23 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
44
44

Na półkach:

Książka przekazuje podstawowe informacje na temat SEO. Nowicjusz na pewno wyciągnie kilka cennych wskazówek z tych niecałych 200 stron. Fajnym atutem jest zebranie kilkunastu przydatnych stron i aplikacji, które można wykorzystać w swojej pracy. Jednak czytając całość ma się wrażenie, że jest to napisane lekko chaotycznie. Niemniej jednak, na początek drogi z SEO można skusić się o zerknięcie na tę pozycję.

Książka przekazuje podstawowe informacje na temat SEO. Nowicjusz na pewno wyciągnie kilka cennych wskazówek z tych niecałych 200 stron. Fajnym atutem jest zebranie kilkunastu przydatnych stron i aplikacji, które można wykorzystać w swojej pracy. Jednak czytając całość ma się wrażenie, że jest to napisane lekko chaotycznie. Niemniej jednak, na początek drogi z SEO można...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Nie polecam totalnie.
Ksiazka nie ma w sobie nic oprocz masy wykresow i wszystkich platnych aplikacji. Dodam tylko dla tych co nie wiedza, ze SEO -meta keywords, nie jest obslugiwana przez google od 2009 roku.A ksiazka tego goscia jest skupiona tylko na tym. Zmarnowane pieniadze i czas.

Nie polecam totalnie.
Ksiazka nie ma w sobie nic oprocz masy wykresow i wszystkich platnych aplikacji. Dodam tylko dla tych co nie wiedza, ze SEO -meta keywords, nie jest obslugiwana przez google od 2009 roku.A ksiazka tego goscia jest skupiona tylko na tym. Zmarnowane pieniadze i czas.

Pokaż mimo to

avatar
192
46

Na półkach: ,

Książka wnosi podstawowe informacje dotyczące narzędzi marketingowych w zakresie SEO. Jest ona dobra dla przedsiębiorców, którzy pragną zrozumieć mechanizmy funkcjonowania pozycjonowania w wyszukiwarce Google lub dla osób, które pragną rozwijać swoją karierę w zakresie marketingu internetowego.

Książka wnosi podstawowe informacje dotyczące narzędzi marketingowych w zakresie SEO. Jest ona dobra dla przedsiębiorców, którzy pragną zrozumieć mechanizmy funkcjonowania pozycjonowania w wyszukiwarce Google lub dla osób, które pragną rozwijać swoją karierę w zakresie marketingu internetowego.

Pokaż mimo to

avatar
60
14

Na półkach:

Zbiór luźnych notatek dotyczących niektórych narzędzi SEO. Dużo chaosu w tym wszystkim i skakania z tematu na temat bez dogłębnej analizy poszczególnych zagadnień. Książka miała chyba być reklamą usług autora i nic poza tym. Nie warto.

Zbiór luźnych notatek dotyczących niektórych narzędzi SEO. Dużo chaosu w tym wszystkim i skakania z tematu na temat bez dogłębnej analizy poszczególnych zagadnień. Książka miała chyba być reklamą usług autora i nic poza tym. Nie warto.

Pokaż mimo to

avatar
15
15

Na półkach:

Każdy przedsiębiorca, który chce zadbać o swoją firmę i zaistnieć w internecie, powinien zagłębić się w temat SEO, czyli działań zmierzających do optymalizacji wyszukiwarek internetowych. Dobre SEO to szersze grono potencjalnych klientów, a co za tym idzie większe szanse na przychód. Dla kogo jest ta książka? Po książkę Pawła Cengiela sięgnęłam po obejrzeniu transmisji dla Wydawnictwa Helion. Pozycja zainteresowała mnie jeszcze przed wywiadem, ale to właśnie jego obejrzenie upewniło mnie w tym, że chcę ją przeczytać. Zamiast tradycyjnej, drukowanej książki wybrałam ebook. Lubię wydrukować treść i czytając, zakreślać w niej ważniejsze fragmenty, a nawet robić notatki. Okładka tej pozycji idealnie wpisuje się w moje gusta estetyczne: przejrzysta, jasna ze złotym kluczem otwierającym “bramę SEO”. “SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy” to moim zdaniem książka dla każdego przedsiębiorcy, nawet dla tego, któremu marketing prowadzi odrębna firma. A szczególnie dla tych, którzy są na początku drogi i chcą rozeznać się w temacie SEO, tworzyć własne treści, wpisy i mieć kontrolę nad internetową reklamą działalności. Nawet jeśli masz swojego specjalistę od SEO to chyba warto orientować się w tym, co się dzieje wokół Twojej strony internetowej. Pierwsze wrażenie O tym, że uwiodła mnie przejrzysta okładka już wspomniałam. Spis treści oraz fragment książki, który można przeczytać w internecie zdecydowały o jej zakupie. Autor zaczyna od przybliżenia czytelnikowi podstawowych pojęć i terminów, bez których zrozumienie dalszej części byłoby trudne. Są to pojęcia związane z wyszukiwarką, pozycjonowaniem i widocznością firmy w internecie. Kolejne kwestie, jakie porusza Paweł Cengiel to analiza własnej strony i stworzenie profilu klienta. Wszystko jest opatrzone obrazami, które bardzo pomagają zrozumieć treść. Każdy nowy temat rozpoczyna się od wprowadzenia, w którym autor wyjaśnia zupełne podstawy, np. czym są słowa kluczowe, aby przejść do konkretnych informacji, czyli podania (i pokazania na ilustracjach) narzędzi do określania tych fraz. Dzięki temu zrozumienie sensu SEO i działań, jakie trzeba podjąć, by zwiększyć swoją widoczność w internecie jest naturalne i proste nawet dla żółtodzioba. Od początku do końca Pozycję przeczytałam od samego początku do końca. Nie było w niej przynudzaczy, które chciałabym ominąć. Konkretna wiedza, dużo przejrzystych rysunków i przyjazne dla oka formatowanie sprawiły, że pochłonęłam ją w kilka dni. Jednak nie jest to publikacja, którą raz przeczytaną można odłożyć na półkę lub odsprzedać. To swego rodzaju poradnik - pigułka wiedzy, po którą warto sięgać podczas różnych działań w internecie. Czy to prowadzenia blogu, tworzenia treści na stronę firmy lub postów w serwisach społecznościowych. Książka pomaga poznać zamysł potencjalnego klienta, by potem dotrzeć do sedna. A celem jest to, by ten potencjalny klient trafił do naszej wizytówki, zainteresował się nią i podjął dalsze działanie. Polecam.

Każdy przedsiębiorca, który chce zadbać o swoją firmę i zaistnieć w internecie, powinien zagłębić się w temat SEO, czyli działań zmierzających do optymalizacji wyszukiwarek internetowych. Dobre SEO to szersze grono potencjalnych klientów, a co za tym idzie większe szanse na przychód. Dla kogo jest ta książka? Po książkę Pawła Cengiela sięgnęłam po obejrzeniu transmisji dla...

więcej Pokaż mimo to

avatar
333
268

Na półkach:

„SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy.” Książka w bardzo przystępny sposób pokazuje i wyjaśnia czym jest SEO (Search Engine Optimization). Termin ten przejawia się dość często obecnie, istnienie w sieci to jak być czy nie być dla firmy, sklepów, blogerów, czy właścicieli stron internetowych. Autor krok po kroku pokazuje, w jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w Internecie. Paweł Cengiel przedstawia jakich narzędzi użyć, żeby pomogły w pozycjonowaniu, pokazuje jak usprawnić nasze działania, żeby strona miała jak najwięcej odbiorców. W książce znajduje się wiele przykładów, z konkretnych firm, z konkretnymi danymi, które pokazują na co najlepiej zwrócić uwagę, by strona funkcjonowała coraz lepiej. Autor skupia się również na słowach kluczach, dzięki którym nasza strona, czy blog uzyska większe zasięgi.

Książka napisana jest bardzo przystępnym jasnym językiem, zrozumiałym dla każdego. Posiada dużo rysunków, danych czy przykładów, aby wyjaśniać sedno SEO. Na początku znajduje się Słowniczek, wszystkie pojęcia są bardzo łatwo zdefiniowane. Pozycja ta ma wielu odbiorców, zarówno osoby z branży jak i użytkownicy Internetu. Książkę bardzo szybko się czyta, jest napisana bardzo przystępnym językiem.
Miło mi, że mogłam ją przeczytać i z chęcią ją polecam.

„SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy.” Książka w bardzo przystępny sposób pokazuje i wyjaśnia czym jest SEO (Search Engine Optimization). Termin ten przejawia się dość często obecnie, istnienie w sieci to jak być czy nie być dla firmy, sklepów, blogerów, czy właścicieli stron internetowych. Autor krok po kroku pokazuje, w jaki sposób zwiększyć widoczność...

więcej Pokaż mimo to

avatar
2
2

Na półkach:

Tematy poruszone w książce mogę podzielić na te, które są mi znane i potwierdziły moją wiedzę w zakresie pozycjonowania stron oraz na te, które nauczyły mnie czegoś nowego. Kolejna fajna książka w mojej biblioteczce!

Tematy poruszone w książce mogę podzielić na te, które są mi znane i potwierdziły moją wiedzę w zakresie pozycjonowania stron oraz na te, które nauczyły mnie czegoś nowego. Kolejna fajna książka w mojej biblioteczce!

Pokaż mimo to

avatar
110
111

Na półkach:

Dobra pozycja dla osób, które nie mają pojęcia czym jest SEO. Dzięki niej zrozumieją podstawowe pojęcia, ale z pewnością nie nauczą się pozycjonować stron internetowych. Dla osób z branży mało przydatna.

Dobra pozycja dla osób, które nie mają pojęcia czym jest SEO. Dzięki niej zrozumieją podstawowe pojęcia, ale z pewnością nie nauczą się pozycjonować stron internetowych. Dla osób z branży mało przydatna.

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Nie zgadzam się z poprzednikiem, że moja książka dotyczy meta keywords, bo na zwykłą logikę 184 strony nie mogą tylko tego dotyczyć;) I tak, wiem, że ten znacznik jest nieaktualny, dlatego po co miałbym o nim pisać? Ale cóż, pozdrawiam konkurencję ;)

Nie zgadzam się z poprzednikiem, że moja książka dotyczy meta keywords, bo na zwykłą logikę 184 strony nie mogą tylko tego dotyczyć;) I tak, wiem, że ten znacznik jest nieaktualny, dlatego po co miałbym o nim pisać? Ale cóż, pozdrawiam konkurencję ;)

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    30
  • Przeczytane
    28
  • Posiadam
    11
  • 2021
    2
  • 2022
    2
  • Teraz czytam
    2
  • CONTENT MARKETING
    1
  • E-Commerce
    1
  • Posiadam aktualizacja
    1
  • Biznes/ Rozwój
    1

Cytaty

Więcej
Paweł Cengiel SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy Zobacz więcej
Paweł Cengiel SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy Zobacz więcej
Paweł Cengiel SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także