Marketing Premium

Dominika Trawka Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
178 str.
Data wydania:
2019-11-19
Data 1. wyd. pol.:
2019-11-19
Liczba stron:
178
Język:
polski
ISBN:
9788328355163
Wydawnictwo:
Onepress
Tagi:
marketing biznes zarządzanie marka strategia dobra luksusowe
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2019-11-19
Liczba stron:
178
Język:
polski
ISBN:
9788328355163
Tagi:
marketing biznes zarządzanie marka strategia dobra luksusowe
Średnia ocen
4,9 / 10
11 ocen 6 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
4,9 / 10
11 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [6]

Sortuj:
6
5

Na półkach:

Świetna książka, której autorka w syntetyczny sposób dzieli się swoim doświadczeniem w dziedzinie marketingu marek luksusowych

Pokaż mimo to

4
4

Na półkach:

Niestety, ale największą wartością tej książki jest wywiad z profesorem Sikorą, czyli z człowiekiem, który ma więcej do powiedzenia niż sama autorka. Obrazkowa książeczka o marketingu z błędami interpunkcyjnymi i edytorskimi (to układ z kolei w stronę wydawcy). Dużo oczywistości, zero pracy twórczej. Książka to lista przykładów momentami w duchu kopiuj-wklej z katalogów...

więcej Pokaż mimo to

6
1

Na półkach:

Książka przeczytana w 15 minut. A te 10 gwiazdek to chyba konta autorki....

Pokaż mimo to

Reklama
1
1

Na półkach:

Zgadzam się z poprzednią opinią. Ta książka nie ma absolutnie żadnej treści, Głównym osiągnięciem autorki jest certyfikat z Bocconi, który można kupić w internecie za 20 euro, a cały kurs trwa kilka godzin. Po nijakich wpisach na blogu spodziewałem się raczej niskiego poziomu ale jest jeszcze gorzej. Nie polecam, strata pieniędzy.

Pokaż mimo to

2
2

Na półkach:

Ta książka nie wnosi niczego nowego, ciekawego. Trudno nie odnieśc wrażenia, że została napisana po to, żeby wylansować Autorkę jako eksperta (którym nie jest - wystarczy zapoznać się z "osiągnieciami" tej Pani), kolejna pozycja, gdzie człowiek zastanawia się - kto to napisał, po co i kto miałby to czytać? Żałuję wydanych 30 zł. Dałem się zwieść ciekawości. Nie idzcie tą drogą.

Pokaż mimo to

10
1

Na półkach:

Wciągająca lektura, ukazująca oblicze marketingu marek luksusowych z bardzo praktycznej strony. Mnóstwo w niej przykładów działań firm z sektora "premium". Dodatkowo urozmaicenia w postaci wywiadów z ekspertami oraz właścicielami marek. Ogółem pozycja godna zapamiętania i z niecierpliwością będę oczekiwał kolejnych publikacji tej autorki.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    14
  • Chcę przeczytać
    7
  • 2020
    2
  • 2020
    1
  • 2021
    1
  • Praca
    1
  • Marketing do kupienia
    1
  • Biznes, finanse
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing Premium


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd