English 2. Repetytorium tematyczno - leksykalne.

Wydawnictwo: Wagros
7 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788363685430
język
polski
dodał
biszu2

Podręcznik dla zdających egzaminy z języka angielskiego. Zbiór pytań i reakcji językowych. Teksty do nauki oraz powtarzania bloków tematycznych. Zestaw ćwiczeń na rozumienie tekstu słuchanego. Pomoc dla nauczycieli i lektorów w przygotowywaniu zajęć. Bloki tematyczne: About school,Young people today, Human nature,Facts and opinions about Britain,America and its people, Famous British and...

Podręcznik dla zdających egzaminy z języka angielskiego.

Zbiór pytań i reakcji językowych.

Teksty do nauki oraz powtarzania bloków tematycznych.

Zestaw ćwiczeń na rozumienie tekstu słuchanego.

Pomoc dla nauczycieli i lektorów w przygotowywaniu zajęć.

Bloki tematyczne: About school,Young people today, Human nature,Facts and opinions about Britain,America and its people, Famous British and American cities, Literature,The world of music,Science, Travel, Social problems, Politics, Additional topics,

Nagrania w formacie MP3 do pobrania (gratis) w Internecie.

Link do nagrań w książce w Uwagach dla korzystających z podręcznika (str. 6).

 

źródło opisu: https://bonito.pl/k-90312467-english-2-repetytoriu...(?)

źródło okładki: https://bonito.pl/k-90312467-english-2-repetytoriu...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 545
Mylengrave | 2019-07-29
Na półkach: Przeczytane, English

Bardzo dobre repetytorium, jak i wszystkie pozostałe części od Pani Cieślak. Praca z uczniem słabym jest możliwa, również z trochę lepszym, z tym całkiem dobrym polecam te bardziej kulturowe tematy, żeby nie znudzić go tymi np. o edukacji. Część 2 trochę tych "innych" tematów posiada, one się moim zdaniem za bardzo nie nadają dla ucznia słabszego, szkoda tracić jego czas (o Wielkiej Brytanii, Ameryce, znanych miastach, literaturze, muzyce, nauce), po prostu za głęboko wchodzą w temat, a lepiej dla ucznia słabego, żeby potrafił się komunikować skutecznie, niż żeby znał historię The Beatles. Oczywiście trzeba uważnie poznawać naszego ucznia, jeśli ma on jakieś zainteresowania zahaczające o te tematy należy je zrealizować, żeby nie przeoczyć potencjału edukacyjnego.
Osobiście tych tematów kulturowych nie lubię, większość moich uczniów (młodzieży i dorosłych) ich nie lubi, nie odczuwają przyjemności, nie są ciekawi i nie mają zbytniej motywacji do nauki słówek z tych pól semantycznych....

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd