Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Podstawy marketingu terytorialnego

Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
6,33 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
8374172530
liczba stron
194
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Uniwersalna koncepcja marketingu znajduje swe zastosowanie nieomal w każdej dziedzinie życia gospodarczego i społecznego. Czerpanie z zasobów wiedzy marketingowej stało się faktem i jednocześnie koniecznością również w przypadku terytoriów. Wyodrębniony w ten sposób marketing terytorialny przybiera w praktyce różne formy: od aplikacji najprostszych narzędzi promocji po skomplikowany proces kreowan

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 319
Monika | 2016-01-18
Na półkach: Przeczytane, Studia
Przeczytana: 15 grudnia 2015
książek: 629
missbrodka | 2014-08-07
książek: 1
asia | 2011-11-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
Agnieszka Grochal | 2014-02-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 747
książek: 1
aruszkowska | 2011-01-08
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd