Podstawy marketingu terytorialnego

Okładka książki Podstawy marketingu terytorialnego Magdalena Florek
Okładka książki Podstawy marketingu terytorialnego
Magdalena Florek Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu biznes, finanse
194 str. 3 godz. 14 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Liczba stron:
194
Czas czytania
3 godz. 14 min.
Język:
polski
ISBN:
8374172530
Średnia ocen

6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Księga bajek najnowszych. Tom 2 Radosław Bicz, Kamila Bondarowicz, Anna Chrzanowska, Marta Domagało, Aleksandra Dominik-Reszke, Magdalena Florek, Agnieszka Hołyńska, Sara Daria Janczak, Emilia Kamińska, Martyna Kamińska, Natalia Mucha, Anna Pełka, Radosław Pietkiewicz, Marianna Piworun, Margo Puhachenko, Joanna Pyka, Małgorzata Skibińska, Patrycja Starzewska, Katarzyna Szlomska, Beata Zielińska
Ocena 0,0
Księga bajek n... Radosław Bicz, Kami...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Przeczytane
    4
  • Chcę przeczytać
    4
  • Studia
    1
  • Przeczytane w j.polskim
    1
  • Przeczytane w 2015
    1
  • 2017
    1
  • 2011
    1
  • Wer. papierowa
    1
  • Posiadam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Podstawy marketingu terytorialnego


Podobne książki

Przeczytaj także