Kreatywni w biznesie

Wydawnictwo: Poltext
6,5 (8 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
0
7
1
6
4
5
0
4
0
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Kreatywni w biznesie
data wydania
ISBN
9788375615746
liczba stron
320
język
polski
dodała
kinga1711

We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved – i wiele innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych. Autor wyjaśnia, czym jest kreatywność, jak wykorzystać ją w biznesie i jak zarządzać firmą kreatywną. Książka zawiera wiele ciekawych przykładów ze świata i z Polski praktycznego wykorzystania kreatywności w biznesie. Polskiego czytelnika...

We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved – i wiele innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych.
Autor wyjaśnia, czym jest kreatywność, jak wykorzystać ją w biznesie i jak zarządzać firmą kreatywną.
Książka zawiera wiele ciekawych przykładów ze świata i z Polski praktycznego wykorzystania kreatywności w biznesie.
Polskiego czytelnika zainteresują przede wszystkim przykłady polskich firm, które postawiły na kreatywność –
i wygrywają.
Książka łączy ciekawą narrację z elementami poradnika zarówno dla pracodawców, jak i pracowników.

 

źródło opisu: http://www.poltext.pl/b1868-kreatywni-w-biznesie.htm

źródło okładki: http://www.poltext.pl/b1868-kreatywni-w-biznesie.htm

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 193
Maks | 2017-05-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 01 kwietnia 2017

Lekka a przy tym w wielu miejscach konkretna. Dużo lepsza niż "kreatywność dla bystrzaków" którą aktualnie czytam.

książek: 1192
kinga1711 | 2016-06-11
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Kreatywność to obecnie jedna z najbardziej pożądanych cech przez pracodawców. Jednak jak być kreatywnym pracownikiem? Czy da się być kreatywnym, gdy nad nami stoi szef i ulegamy presji czasu? Jan Falzagić odpowiada na te pytania. Stworzył on moim zdaniem podręcznik kreatywności. Nadaje się zarówno dla osób, które chcą pracować kreatywnie, ale również dla pracodawców, którzy chcą mieć kreatywnie pracujący zespół. Korzystając z własnego doświadczenia oraz różnego rodzaju teorii autor, autor kro po kroku przeprowadza nas przez pojęcie kreatywności i sposoby jej uaktywniania. Rozprawia się on z różnego rodzaju mitami i odpowiada na wiele pytań, które zadawali mu uczestnicy szkoleń. Dzięki temu zostaje rozwiane wiele nurtujących nas kwestii.

Książka nie zawiodła mnie. Zawiera wszystkie niezbędne informacje poparte przykładami z życia codziennego. Autor pisze w sposób logiczny, zrozumiały dla przeciętnego odbiorcy. Nie używa on wysublimowanego słownictwa, a trudne pojęcia są od razu...

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd