Obraz współczesnej metropolii a metropolie przyszłości - między przełomem a kontynuacją

Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788323508755
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Publikacja poświęcona rozważaniom na temat obrazu miasta metropolii i jego zmian w wyniku procesów globalnych wyraźnie przyspieszających w XXI wieku. Autorzy odnoszą się do istniejącej tożsamości miasta współczesnego i zastanawiają nad tym, w jakim mieście chcieliby mieszkać oraz dla jakiego miasta przyszłości chcieliby pracować. Przedmiotem dyskusji są zarówno metropolie polskie (m.in....

Publikacja poświęcona rozważaniom na temat obrazu miasta metropolii i jego zmian w wyniku procesów globalnych wyraźnie przyspieszających w XXI wieku. Autorzy odnoszą się do istniejącej tożsamości miasta współczesnego i zastanawiają nad tym, w jakim mieście chcieliby mieszkać oraz dla jakiego miasta przyszłości chcieliby pracować. Przedmiotem dyskusji są zarówno metropolie polskie (m.in. Warszawa, Wrocław, Kraków i Lublin), jak i wybranych krajów pozaeuropejskich (m.in. Johannesburg, Nairobi, Dubaj i Buenos Aires). Tom ten zamyka tekst jego redaktora naukowego dr. Jacka Kwiatkowskiego poświęcony metropoliom przyszłości. Wielkim dodatkowym walorem tej książki są wspaniałe obrazy Edwarda Dwurnika, stanowiące znakomitą ilustrację poruszanych w niej problemów.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd