Marketing doświadczeń

Okładka książki Marketing doświadczeń Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak (marketing)
Okładka książki Marketing doświadczeń
Katarzyna DziewanowskaAgnieszka Kacprzak (marketing) Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: Seria Marketing biznes, finanse
192 str. 3 godz. 12 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Seria Marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2013-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2013-01-01
Liczba stron:
192
Czas czytania
3 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301174293
Średnia ocen

6,5 6,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Gospodarka doświadczeń Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak (marketing), Skorek Monika
Ocena 0,0
Gospodarka doś... Katarzyna Dziewanow...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
685
525

Na półkach:

Doskonałe wprowadzenie do zagadnień marketingu doświadczeń. Prosto, łopatologicznie, w miarę wyczerpująco, z dużą ilością przykładów.

Doskonałe wprowadzenie do zagadnień marketingu doświadczeń. Prosto, łopatologicznie, w miarę wyczerpująco, z dużą ilością przykładów.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    5
  • Przeczytane
    3
  • Biznes
    1
  • Kultura XIX/XX/XXI
    1
  • Mrktng&pr
    1
  • E-Biznes
    1
  • Sprzedaż
    1
  • Fragmentowo, wrócić!
    1
  • Zarządzanie w kulturze
    1
  • Teraz czytam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing doświadczeń


Podobne książki

Przeczytaj także