Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak skutecznie omijać nie w biznesie

7 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
0
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788363773564
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Przeczytaj tę książkę już dzisiaj! Zacznij omijać "NIE" od jutra!Na podstawie ciekawych i zajmujących analiz przypadków i przykładów Vincent Harris i Harlan Goerger pokazują, jak można odnieść sukces w sprzedaży. Uczą jak całkowicie zlikwidować opór rozmówcy. W 30 kolejnych rozdziałach pokazują ponad 30 nowatorskich metod, które można wykorzystać, aby omijać „Nie” klienta bez zmniejszania...

Przeczytaj tę książkę już dzisiaj! Zacznij omijać "NIE" od jutra!Na podstawie ciekawych i zajmujących analiz przypadków i przykładów Vincent Harris i Harlan Goerger pokazują, jak można odnieść sukces w sprzedaży. Uczą jak całkowicie zlikwidować opór rozmówcy. W 30 kolejnych rozdziałach pokazują ponad 30 nowatorskich metod, które można wykorzystać, aby omijać „Nie” klienta bez zmniejszania marży. Wszystkie techniki są opisane w jasny i przejrzysty sposób, i zawierają obrazowe przykłady ich zastosowania.Fragment ze wstępu:„Czy ja sugeruję, że wykorzystując wiedzę zdobytą dzięki tej książce nigdy nie usłyszysz odpowiedzi "Nie"? Pozwól, że zadam Ci pytanie: czy byłbyś zadowolony, gdybyś mógł zmniejszyć częstotliwość odpowiedzi "Nie" o połowę? Jeśli powiedziałeś "TAK!", bądź cierpliwy, ponieważ czeka cię interesująca podróż, dzięki której zdobędziesz odpowiednie umiejętności, by to osiągnąć. Poradnik ten daje ci najnowocześniejsze narzędzia, jakie tylko można znaleźć, by "Ominąć Nie". Jeśli zdecydujesz się ich użyć, przyniosą Ci one korzyści, których nawet nie możesz sobie wyobrazić - na razie.”Wybrane opinie o książce:Ta książka pokazuje, jak natychmiast nawiązać dobre stosunki z klientami, jak zmniejszyć opór kupującego i stać się bardziej wiarygodnym w relacjach z każdym klientem.- Brian TracyTo jest dokładnie to, czego potrzebowałam! Ta książka ma praktyczne zastosowanie. Wiedziałam, że za niewielką cenę tej wpływowej książki otrzymam rady warte tysiące dolarów. Jako trener biznesowy, chętnie polecę ją moim klientom i będę obserwować, jak rosną ich dochody i jakość życia. Jest to ‘lektura obowiązkowa’ dla każdego zajmującego się sprzedażą, czyli dla nas wszystkich. -Dr. Clare Albright, autorka książki "Neurofeedback: Transforming Your Life with Brain Biofeedback"

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 233
Łukasz Chrzanowski | 2017-04-11
Na półkach: Przeczytane

Kolejna książka, której celem jest sprzedaż usług autorów. Nie lubię tego typu pozycji, gdyż są zazwyczaj przeciętne. Nie wiem czemu, książka ma taki tytuł, bo o omijaniu "NIE" w sprzedaży, jest bardzo mało. W tym przypadku tytuł bardziej kusi niż treść. Oczywiście jest kilka technik, które warto rozważyć, ale nie są to autorskie, tylko pochodzące ze spektrum NLP oraz badań Roberta Cialdiniego. Fakt, że występują dwie chamskie kryptoreklamy, również nie dodaje blasku książki. Podsumowując przeciętna książka, którą warto przeczytać, jeśli zaczynamy przygodę ze sprzedażą. Warto także przeczytać, jeśli nie jesteśmy molami książkowymi.


http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Tyrmand warszawski

Tyrmand znany był ze swojego wielkiego zamiłowania do Warszawy i można to odczuć w tym zbiorze jego starych felietonów.Autor porusza tutaj temat odbu...

zgłoś błąd zgłoś błąd