Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Tłumaczenie: Bogdan Wojciszke
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
7,65 (2263 ocen i 197 opinii) Zobacz oceny
10
163
9
438
8
609
7
706
6
230
5
91
4
8
3
14
2
2
1
2
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Influence. Science and Practice
data wydania
ISBN
9788374895293
liczba stron
328
język
polski
dodała
Róża_Bzowa

Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji? Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli? Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także...

Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania?
Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji?
Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli?
Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje?

Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do osóbzawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wykładowców. Służyć może wiedzą i pomocą każdemu, kto chce wpływać na innych bądź obronić się przed niechcianym wpływem.

"Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" zyskała sobie ogromną popularność nie tylko wśród psychologów, ale także specjalistów od marketingu i wśród szerokiej publiczności. Została przetłumaczona na 26 języków i sprzedana w ponad 2 milionach egzemplarzy, zaś anglojęzyczny jej oryginał był cytowany ponad trzy tysiące razy. Przyczyną niezwykłej popularności tej pracy jest nie tylko fakt, że odkrywa ona czytelnikowi dość proste mechanizmy psychiczne odpowiedzialne za złożone i nieraz trudne do zrozumienia przypadki ludzkiego postępowania. Niepoślednią przyczyną jest też niezwykły dar jasnej i angażującej odbiorcę komunikacji – Robert Cialdini potrafi wyjaśniać złożone zjawiska w sposób powszechnie zrozumiały i fascynujący. Zarówno kiedy pisze, czego świadectwem omawiana książka, jak i kiedy mówi, czego świadectwem są jego kilkakrotne wystąpienia w murach Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
Prof. Bogdan Wojciszke

 

źródło opisu: http://www.gwp.pl/12959,wywieranie-wplywu-na-ludzi...(?)

źródło okładki: http://www.gwp.pl/12959,wywieranie-wplywu-na-ludzi...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 427
Agata-Kurczak | 2015-09-02
Na półkach: Przeczytane, Ulubione
Przeczytana: 22 sierpnia 2015

Jestem pod wrażeniem, mimo że do jej przeczytania podchodziłam jak do jeża. Bałam się naukowego bełkotu, psychologicznego języka i słów, których rozszyfrować można tylko przy pomocy encyklopedii. Bałam się nudy, zasypiania przy czytaniu i porzucenia lektury w połowie.
Myliłam się! Ksiązka mimo "naukowego" charakteru naprawdę wciąga! Czyta się, czyta i trudno odłożyć ją na półkę by pójśc spać. Napisana przyjaznym językiem, intersująco, a naukowe pojęcia są wytłumaczone na przykładach. Nie znajdziesz tu za wiele standardowych definicji, nie nauczysz się ich na pamięc, ale zrozumiesz je dzięki wielu przykładom z życia.
Podane jest tu kilka technik wywierania wpływu na ludzi, o których niby wiemy, ale nie zawsze zdajemy sobie z nich sprawę. Warto wiedzieć jak sprzedawcy i marketerzy kombinują by nas omotać. Z drugiej strony warto dowiedzieć się, jeśli jest się sprzedawcą, co działa na ludzi i jakich technik spróbować.
Na końcu każdego rozdziału jest podsumowanie i kilka ćwiczeń, ktore pozwolą utrwalić nowe informacje.
Oczywiście było kilka mniej ciekawych momentów, które przeskoczyłam, ale ja tak zawsze mam ;)

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Pan Lodowego Ogrodu - tom II

Kolejny tom niczym nie ustępuje pierwszemu.Już od dawna nie czytałem nic tak dobrego.Czytelnik jest prowadzony idealnie po świecie Midgaardu , wsz...

zgłoś błąd zgłoś błąd