Uwieść podświadomość
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Seducing the subconscious. The psychology of emotional influence in advertising
- Wydawnictwo:
- Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
- Data wydania:
- 2013-10-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-10-01
- Liczba stron:
- 260
- Czas czytania
- 4 godz. 20 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788374894982
- Tłumacz:
- Justyna Trojnar
- Tagi:
- psychologia reklamy
Wydaje Ci się, że jesteś odporny na działanie reklamy? To tylko złudzenie… Każdego dnia ulegasz jej wpływom i nawet o tym nie wiesz. W jaki sposób reklama „uwodzi” naszą podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć?
Dzięki lekturze tej książki:
• dowiesz się, na czym polega opracowany przez autora model tzw. podświadomego uwodzenia;
• poznasz sposoby nieświadomego oddziaływanie reklam oraz rzeczywistą wielkość wpływu, jaki ma na nas świat reklam;
• zrozumiesz, na czym polega płytkie przetwarzanie reklam i w jaki sposób wpływa to na ich skuteczność;
• nauczysz się, co zrobić, by inwestowanie w kampanie reklamowe było opłacalne.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 63
- 27
- 10
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o tym jak działa reklama - to książka dla Was! Naprawdę świetna, wnikliwa, a jednocześnie niezbyt trudna w odbiorze. Co więcej - wciąga ;)
jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o tym jak działa reklama - to książka dla Was! Naprawdę świetna, wnikliwa, a jednocześnie niezbyt trudna w odbiorze. Co więcej - wciąga ;)
Pokaż mimo to