100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Okładka książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Susan M. Weinschenk Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
244 str. 4 godz. 4 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
100 Things Every Designer Needs to Know About People (Voices That Matter)
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-06-21
Data 1. wyd. pol.:
2013-06-21
Data 1. wydania:
2011-01-01
Liczba stron:
244
Czas czytania
4 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324662838
Tłumacz:
Daniel Kaczmarek
Tagi:
funkcjonalność stron
Średnia ocen

                7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Ocena 7,8
Tworzenie mode... Alexander Osterwald...
Okładka książki Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku Steve Blank, Bob Dorf
Ocena 7,1
Podręcznik sta... Steve Blank, Bob Do...
Okładka książki Siła woli. Odkryjmy na nowo to, co w człowieku najpotężniejsze Roy Baumeister, John Tierney
Ocena 7,6
Siła woli. Odk... Roy Baumeister, Joh...
Okładka książki Mała WIELKA zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ Robert B. Cialdini, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin
Ocena 6,7
Mała WIELKA zm... Robert B. Cialdini,...
Okładka książki Badania jako podstawa projektowania User Experience Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek
Ocena 7,5
Badania jako p... Iga Mościchowska, B...

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
64 ocen
Twoja ocena
0 / 10