Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Potęga opowieści

7,75 (8 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
5
7
1
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
3297
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
audiobiznes

Początkowo podchodziłam dość nieufnie do książki Jim Holtje „Potęga opowieści”, jednak po kilku minutach słuchania zrozumiałam, że całkiem niesłusznie. Opowieści znanych dyrektorów dużych firm z łatwością owładnęły mój umysł. Szczególnie opowieść Jeff’a Bezosa, którego historia od samego początku budziła uśmiech na twarzy. Szybko zaczęłam snuć swoje plany wielkiego „interesu”. Moja praca...

Początkowo podchodziłam dość nieufnie do książki Jim Holtje „Potęga opowieści”, jednak po kilku minutach słuchania zrozumiałam, że całkiem niesłusznie. Opowieści znanych dyrektorów dużych firm z łatwością owładnęły mój umysł. Szczególnie opowieść Jeff’a Bezosa, którego historia od samego początku budziła uśmiech na twarzy. Szybko zaczęłam snuć swoje plany wielkiego „interesu”. Moja praca wymaga częstych wystąpień publicznych. Najbliższe wystąpienie mam za kilka dni, jednak na pewno nie będę mieć z nim żadnego problemu. Wysłuchane opowieści przekażę dalej, aby zmotywować pracowników innych firm do działania i uwierzenia w siebie. Oby więcej takich ksiązek i autorów!

 

pokaż więcej

Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (26)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 229
Theunlike | 2013-01-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Po książkę „Potęga opowieści” sięgałam dość niechętnie. Zastanawiałam się, co może dać mnie, przeciętnej studentce, nieplanującej związać swojej przyszłości ze światem biznesu. Otóż okazuje się, że może dać wiele.
To nie jest książka teoretyczna. Nie jest to pozycja, która traktowałaby o teorii budowania przemowy czy prowadzenia rozmów biznesowych. Nie dowiemy się z niej jak książkowo i szablonowo powinno to przebiegać, ale jak funkcjonuje to w życiu. Wraz z kolejnymi akapitami poznajemy historie różnych ludzi. Ich wszystkich łączy jedno – są biznesmenami. Doskonale prosperującymi, liderami rynków; niemającymi sobie równych mówcami; ludźmi sukcesu. Jednak sukces w ich wykonaniu to nie sztywne tabelki, setki danych i sztywne projekty rozwojów. To umiejętna komunikacja z drugim człowiekiem, budowa zespołu, który wzajemnie się motywuje w drodze do celu.
Swój sukces zawdzięczają słowom. Słowom, które pozwalają im oczarować rozmówców, które sprawiają, że naprawdę się ich słucha,...

książek: 1
szymonpe | 2013-08-03
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 03 sierpnia 2013

Książka Jima Holtje „Potęga opowieści” to przepastna skarbnica podobnych sobie bardzo osobistych, a nie raz wręcz kompromitujących sytuacji, których bohaterami są najważniejsi biznesmani tego świata. Można powiedzieć, że to kompilacja przeżyć zbieranych wiele lat, kondensacja biografii ludzi, którzy według magazynu Forbes zajmują najwyższe miejsca w rankingu najbogatszych ludzi na świecie. Zbieranina porad z zakresu przedsiębiorczości w oparciu o doświadczenie ludzi, którzy w swojej branży nie mają sobie równych. Jim Holtje wykonał wspaniałą pracę, tylko, komu i do czego ma to służyć?

„Potęga opowieści” ma przede wszystkim ułatwić komunikację między liderem, a zespołem podwładnych. Znajomość anegdot z zakresu biznesu oraz odpowiedni sposób ich użycia umacniają i uwierzytelniają pozycję każdego dowódcy. Sprawiają, że osoba, która przemawia staje się wysłuchiwania od początku do końca, a co najważniejsze zapamiętana przez audytorium. W nowoczesnym zarządzaniu nie ma miejsca na...

książek: 1
mk_92 | 2013-03-25
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Przyznam szczerze, dopiero poznaję sekrety właściwej, efektywnej komunikacji. „Potęga opowieści” Jima Holtjego zaintrygowała mnie samym tytułem. Pierwsza myśl, która zrodziła się w mojej głowie: co książka biznesowa może mieć wspólnego z opowieściami?

Teraz już wiem, że wiele. Podczas przemówień od prelegenta wymaga się nie tylko elokwencji, znakomitej retoryki, znajomości tematu, ale również kontaktu ze słuchaczami. Natomiast on sam pragnie przekazać swoje słowa tak, by były one zrozumiane i zapamiętane. Autor „Potęgi opowieści”- doświadczony specjalista ds. Public Relations pragnął napisać książkę, która stanie się źródłem pomysłów dla wszystkich tych, którzy poszukują złotego środka w swoich przemówieniach.

„Potęga opowieści” podzielona jest na dwie części. Pierwsza to krótka instrukcja „Jak używać tej książki”. Druga to zbiór opowieści 31 współczesnych amerykańskich dyrektorów generalnych znanych firm m.in. Steva Jobsa (Apple), Larry Page (Google), Meg Whitman (Ebay) oraz...

książek: 1
bebe | 2013-02-14
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 lutego 2013

Ksiażka Jim’a Holtje Potęga opowieści, już samym tytułem zachęca do przeczytania. Postanowiłam sprawdzić, na czym polega siła tej pozycji. Jim Holtje światowej sławy twórca przemówień postanowił wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie i stworzyć oryginalną książkę.
Jej lektura była dla mnie ogromną przyjemnością. Autor zawarł w niej opowieści największych rekinów biznesowych takich jak: Steve Jobs, Bill Gates, czy Mark Zuckerberg. We wprowadzeniu Holtje podkreśla swoją subiektywność w doborze historii. Uważam jednak, że tak świetny specjalista właśnie poprzez kierowanie się swoją własną oceną mógł stworzyć tak ciekawą pozycję. Każda z tych historii zawiera w sobie dawkę humoru i optymizmu. Opis biznesowych zmagań ludzi sukcesu dają ogromną chęć do działania.
Książkę uważam za lekturę obowiązkową dla każdego przedsiębiorcy, który chce budować prawidłową komunikację w swojej firmie. Mimo, że historie dotyczą często odmiennych tematów, to posiadają wspólne przesłanie - podstawą...

książek: 1
Ewa | 2013-04-19
Na półkach: Przeczytane

Jest to książka, która na pewno się przyda każdemu – nie tylko dyrektorom dużych firm. Są tam opowieści, które inspirują, bawią i pouczają. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Ogromną zaletę jest to, że historie są autentyczne i pochodzą od osób znanych, które osiągnęły sukces i można się od nich wiele nauczyć. Podczas przemówień ważne jest to, żeby nie zanudzić publiczności, a kiedy do dyspozycji ma się wyłącznie tabelki, liczby i statystyki jest to trudne. Dzięki jednej z zabawnych anegdot rozbawimy publiczność i przyciągniemy ich uwagę.

książek: 1
Elcia | 2013-05-21
Na półkach: Przeczytane

Bardzo mi się podabała ta książka.Jest bardzo przydatna dla wszystkich, bo uczy poprzez historie nawiązywać kontakt z ludzmi. poza tym bardzo fajnie się ją czyta lub słucha. Polecam serdecznie

książek: 319
Ania Kęska | 2013-08-08
Na półkach: Przeczytane

To miała być książka z anegdotkami i opowieściami które można wykorzystać w różnych momentach. Lubię anegdoty, ale to był najnudniejsza książką tego typu jaka wpadła mi w ręce.

książek: 45
mr_matthew | 2014-02-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 129
Sayetan | 2017-08-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3
wiad3r | 2017-07-25
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 16 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd