James Webb Space Telescope: Science Guide

język
angielski
dodał
Paweł

Hubble's successor, the Webb Space Telescope, will reveal a cosmos hidden from us, showing the first stars flickering to life in the distant universe and the dust-obscured surpises within our own galaxy. Find out how its innovative technology will give us this new view of the universe.

źródło opisu: http://hubblesite.org/ibooks/

źródło okładki: screenshot

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Paweł | 2012-12-23
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 23 grudnia 2012

Ebook "James Webb Space Telescope: Science Guide" w wersji PDF to zaledwie przedsmak tego co oferuje wydanie interaktywne dla posiadaczy iPadów (lub użytkowników PC z kontem iTunes). Mimo, iż PDF jest o wiele uboższy warto zwrócić uwagę na zwiastun następcy Kosmicznego Teleskopu Hubble`a. Takich wydawnictw będzie przybywać z racji kolejnego niezwykłego w dziejach ludzkości osiągnięcia. Ebook o charakterze popularno-naukowym z wyraźnie zarysowanym walorem edukacyjnym. Mimo naszpikowania terminologią jaką przywykło się nazywać mianem fachowej ciekawy Czytelnik stwierdzi, iż rzecz przedłożona została przystępną angielszczyzną. Uwagę przykuwają ilustracje (fotografie, ryciny, schematy, wykresy i inne) i rzec by można, że tego rodzaju wydawnictwa tym zdobywają Czytelnika. Poniekąd tłumaczy to zadania jakie spoczywać będą na JWST i oczekiwanych efektów, rezultatów, wyników, którymi w dużej części będą dane jakie w swojej finalnej postaci przedstawią się jako fotografie czy może...

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki