Sztuka zadawania pytań w coachingu. Jak opanować najważniejszą umiejętność coacha?
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Coaching Questions: A Coach's Guide to Powerful Asking Skills
- Wydawnictwo:
- Aetos Media
- Data wydania:
- 2012-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-01-01
- Liczba stron:
- 104
- Czas czytania
- 1 godz. 44 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788361097211
- Tłumacz:
- Bożena Olechnowicz
- Tagi:
- coaching pytania zadawanie pytań
Jest to podręcznik prezentujący praktyczne techniki, narzędzia i ćwiczenia, zilustrowane za pomocą setek przykładowych pytań coachingowych. Autor – doświadczony coach i instruktor coachingu – omawia szeroki wachlarz technik, od podstawowych umiejętności (takich jak poszukiwanie alternatywnych rozwiązań czy motywowanie klienta do podjęcia zaplanowanych kroków) po techniki zaawansowane (np. rzucanie wyzwania i przeramowanie).
Sztuka zadawania pytań w coachingu to lektura obowiązkowa dla adeptów coachingu i nowych coachów, a także dla osób, które zajmują się coachingiem dorywczo lub społecznie. Również zawodowi trenerzy praktykujący od wielu lat znajdą tutaj innowacyjne sposoby zastosowania znanych technik i pomocne informacje na temat wybranych specjalizacji coachingowych, opracowane przez kilkunastu doświadczonych coachów.
Sztuka zadawania pytań w coachingu nie ogranicza się do zaprezentowania gotowych szablonów pytań. Autor wyjaśnia powiązania między proponowanymi pytaniami a technikami coachingowymi, w których znajdują one zastosowanie. Podpowiada również najwłaściwszy moment sesji coachingowej, w którym warto wykorzystać dane pytanie.
• Prawie 1200 przykładowych pytań zacytowanych z prawdziwych rozmów coachingowych
• 10 najczęstszych błędów popełnianych przez coachów podczas zadawania pytań
• Narzędzia do odkrywania życiowego celu na podstawie modelu obejmującego 4 kluczowe wymiary: pasję, usposobienie, doświadczenie i powołanie
• Przegląd 15 popularnych specjalizacji coachingowych, wraz z technikami i przykładowymi pytaniami stosowanymi w każdej z nich
• Program treningowy: „Zostań mistrzem zadawania pytań”
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 133
- 62
- 33
- 12
- 9
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Sztuka zadawania pytań w coachingu. Jak opanować najważniejszą umiejętność coacha?
Dodaj cytat
Opinia
Osoby interesujące lub zajmujące się samorozwojem pewnie zdają sobie sprawę, że na początku zmiany potrzebna jest jej „chęć”, dotarcie do tego „co” chce się zmienić oraz świadomość tego „jak” tego dokonać. Nie da się tego osiągnąć bez dobrze zadanych pytań.
Tony Stoltzfus w „Sztuce zadawania pytań w coachingu” pokazuje, jak ważną rolę odgrywają tytułowe pytania. I jak nauczyć się zadawać je we właściwy i skuteczny sposób. Autor daje czytelnikowi do dyspozycji zgromadzoną przez lata wiedzę praktyczną. To zbiór technik i ćwiczeń rozwijających umiejętność zadawania dobrych pytań.
W myśl zasady, że nie ma złych pytań, co najwyżej niewłaściwie skonstruowane lub nieodpowiednio zrozumiane, pozycja Stoltzfusa pozwoli nauczyć się, jak korzystać z tego narzędzia. By lepiej definiować swoje cele i, w przypadku coachów, lepiej wsłuchiwać się w potrzeby klientów.
Osoby interesujące lub zajmujące się samorozwojem pewnie zdają sobie sprawę, że na początku zmiany potrzebna jest jej „chęć”, dotarcie do tego „co” chce się zmienić oraz świadomość tego „jak” tego dokonać. Nie da się tego osiągnąć bez dobrze zadanych pytań.
więcej Pokaż mimo toTony Stoltzfus w „Sztuce zadawania pytań w coachingu” pokazuje, jak ważną rolę odgrywają tytułowe pytania. I jak...